Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Alles
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij?

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 09:42 #63254

• Lekkerbek
  • Lekkerbek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Spirit
  • Expert Spirit
  • Ontvangen bedankjes 45
Beste US- leden,

Het jaar 2015 wordt een fantastisch whisky jaar, proeverijen, evenementen, festivals, nieuwe bottelingen, nieuwe contacten, er staat ons weer van alles te wachten.
2015 is ook een mooi jaar omdat onze vereniging de mooie leeftijd van 25 jaar jong zal bereiken.
De officiële datum is woensdag 11 maart a.s. De clubbotteling en de jubileum proeverij krijgen in dit jubileumjaar natuurlijk een prominente plek.
Ook het whiskyfeest wordt niet vergeten.
Nils van Rijn, Jules Verbakel, Tonny Francken en ondergetekende zijn het afgelopen jaar actief geweest met de volgende vraag ...

"Hoe kunnen we het jubileum met zo veel mogelijk leden vieren?"

De belangrijkste uitkomsten van deze inspanning zijn:
- een andere locatie voor het whiskyfeest, goed bereikbaar met het OV,parkeergelegenheid voor de auto van bezoekers en evt contacten in de industrie;
- een (ook al door de locatie) afwijkende invulling van het whiskyfeest, natuurlijk wel met de BYO tafel;
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het whiskyfeest gehouden in juni. meer detail hierover volgt.

Twee ideeën:
- kunnen we in alle BYO proeverij regio's een regioreceptie houden op 11 maart 2015?
- kunnen we een door een cateraar verzorgde vier-gangen whiskylunch houden voorafgaand aan het whiskyfeest?
Of deze twee ideeën haalbaar (te aken) zijn, zijn wij erg benieuwd of deze aansluiten bij jouw verwachtingen en gedachten om de jubileumviering feestelijk inhoud te geven. Is hier belangstelling voor?

Zou jij naar de regioreceptie toe komen om met meer leden gezamenlijk stil te staan bij de verjaardag? Hoe stel je jezelf dit voor?
En .. als we spreken over een whiskylunch voorafgaande aan het feest, wat zijn voor jou dan de doorslaggevende punten om hieraan deel te nemen?

Met belangstelling kijken we uit naar jullie reactie.

Groeten van Nils, Jules, Tonny en Henk

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 10:55 #63255

• Coat
  • Coat's Profielfoto
  • Expert Spirit
  • Expert Spirit
  • Ontvangen bedankjes 12
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb het een paar keer teruggelezen en ik snap niet wat er nu precies wordt voorgesteld.

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 11:19 #63256

• Lekkerbek
  • Lekkerbek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Spirit
  • Expert Spirit
  • Ontvangen bedankjes 45
Beste Coat,

Wij vragen wat jij van deze ideeën vindt om de viering van het jubileum met deze twee zaken extra invulling te geven en te reageren op de gestelde vragen ..
- Zou jij naar de regioreceptie toe komen om met meer leden gezamenlijk stil te staan bij de verjaardag? Hoe stel je jezelf dit voor?
- En .. als we spreken over een whiskylunch voorafgaande aan het feest, wat zijn voor jou dan de doorslaggevende punten om hieraan deel te nemen?

Groeten van Henk

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 11:39 #63257

• cor0566
  • cor0566's Profielfoto
  • Senior Spirit
  • Senior Spirit
  • Ontvangen bedankjes 3
Een mooi initiatief.
Ik sta zeker open om te komen ( maar woon in Noord Limburg en het OV zal dus moeten kloppen voor mij ).
Een whiskylunch klinkt ook niet verkeerd.
Iets meenemen gaat natuurlijk op prijs gesteld worden ?? ( wat voor categorie is wel prettig om te weten ).
Verder kom ik nog effe niet qua ideetjes.
Mooi idee.
Mvrgr Cor

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 14:52 #63258

• Coat
  • Coat's Profielfoto
  • Expert Spirit
  • Expert Spirit
  • Ontvangen bedankjes 12
Beste Cor,
Dank voor je goedbedoelde poging mij het een en ander duidelijk te maken. Het blijft desondanks heel onduidelijk voor mij.
Een regioreceptie om stil te staan bij onze verjaardag.... Het aantrekkelijke aan een landelijke vereniging is nou juist het ontmoeten van liefhebbers die nou net niet in jouw regio wonen. En wat ik me bij zo'n receptie moet voorstellen weet ik echt niet.
Een feest is prima, gezamenlijk lunchen vooraf is ook prima en dat hoeft wat mij betreft geen whiskylunch te zijn.
Een afwijkende invulling van dat feest maakt me wel nieuwsgierig, wat bedoel jullie daarmee? Zelf zal ik mogelijk niet aanwezig zijn, in juni zit ik in Spanje.

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 19:03 #63260

• Matti
  • Matti's Profielfoto
  • Mod Cask
  • Mod Cask
  • Ontvangen bedankjes 20
Synchroon-regioproeverijen op de datum zelf met een gezamenlijk feestje in juni lijkt mij een prima plan i.h.k.v. het bereiken van zo veel mogelijk mensen. Die whiskylunch voor het whiskyfeestje op zich ook, mits niet te duur.

Matthijs

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 03 jan 2015 19:28 #63261

Ik denk dat ik begrijp wat er voorgesteld wordt (diverse regioproeverijen op woensdag 11 maart én een landelijk feest in juni), maar voordat ik het toch mis heb, wacht ik nog even met reageren... ;)

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 04 jan 2015 00:24 #63262

Lekkerbek schreef : Beste Coat,

Wij vragen wat jij van deze ideeën vindt om de viering van het jubileum met deze twee zaken extra invulling te geven en te reageren op de gestelde vragen ..
- Zou jij naar de regioreceptie toe komen om met meer leden gezamenlijk stil te staan bij de verjaardag? Hoe stel je jezelf dit voor?
- En .. als we spreken over een whiskylunch voorafgaande aan het feest, wat zijn voor jou dan de doorslaggevende punten om hieraan deel te nemen?

Groeten van Henk

Veel feest = altijd goed ;)
regio receptie kan een leuke aanvulling zijn. Als het past qua datum ben ik er bij. Maar belangrijker vind ik ene groot landelijk feest. eventueel voorafgegaan door een whiskylunch. Doorslaggevend om bij de lunch te zijn? Niks. organiseer hem op een datum dat ik kan en ik ben er bij.

Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen.
Gemak. Onafhankelijk. Deskundig advies en de beste prijs.
www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Het 25 jarig jubileum vieren, wat vind jij? 05 jan 2015 13:29 #63269

• Sandokan
  • Sandokan's Profielfoto
  • Platinum Spirit
  • Platinum Spirit
  • Ontvangen bedankjes 31
Beste mensen,

Een van de belangrijkste dingen die je mijns inziens zou moeten doen om zoveel mogelijk mensen te bereiken en bij elkaar te krijgen is de datums waarop de festiviteiten gaan plaatsvinden, zo vroeg mogelijk bekend te maken zodat mensen nog plek hebben in hun agenda.

Simultaan proeven is best leuk vind ik, misschien is het aardig om tijdens die proeverijen (enkele?) dezelfde bottelingen voor te zetten (i.p.v. BYO) en daarover interactief wat te roepen?

Het jaarlijkse whiskyfeestje met het BYO concept vind ik altijd zeer de moeite en als dit in het kader van het jubileum een keer vooraf zou worden gegaan door een 4-gangen lunch, met daarna de presentatie van de clubbotteling 2015, dan lijkt me dat een mooie aanvulling die het jubileum voldoende extra aankleedt.

Bedankt voor het initiatief :) en bij deze veel wijsheid toegewenst ;) !

Groet,

Sándor

"Een glaasje port, Ellen?"
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: BigBarrel
Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com