file Nieuwe Kiln

Meer
23 juli 2018 10:08 #67161 door sebas
Nieuwe Kiln werd gestart door sebas
Bij mij lag Zaterdag de Kiln op de mat, blij om te zien dat het gelukt is om het blad uit te brengen. Weet dat dit niet gemakkelijk is en nogmaals dank. Helaas door de drukte nog geen kans gezien deze te lezen.

Groet,

Sebas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
23 juli 2018 12:15 #67162 door Marcel Bol
Beantwoord door Marcel Bol in topic Nieuwe Kiln
Het is voor mij een hele tijd geleden dat ik op dit forum heb geantwoord, maar ik vond dit onderwerp belangrijk genoeg om 20 minuten te investeren om mijn inlog gegevens te achterhalen.

Ook bij mij lag de nieuwe Kiln voor het weekend op de mat.

Ik wil graag een ieder die hard hebben gewerkt aan het voortbestaan van zowel de Usquebaugh Society als ook De Kiln feliciteren met en bedanken voor het resultaat en hun inzet. Het is voor mij goed om te zien dat er nog leven zit in de oudste whisky vereniging van Nederland.

Alle leden gefeliciteerd met dit resultaat.

Marcel
De volgende gebruiker (s) zei dank u: whisky1967

• Demelza
  • Demelza's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 juli 2018 19:07 #67163 door Demelza
Beantwoord door Demelza in topic Nieuwe Kiln
Dank voor de positieve reacties, ik hoop dat deze nieuwe uitgave in de smaak valt bij iedereen!

Inmiddels wordt er achter de schermen alweer druk gebrainstormd over de eerstvolgende editie in september. De Kiln is en blijft een blad voor- en van leden, dus gooi gerust een balletje op bij de redactie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) als je een verhaal zou willen delen in De Kiln!

Meer
23 juli 2018 19:32 #67164 door pavv
Beantwoord door pavv in topic Nieuwe Kiln
Hallo, bedankt voor de positieve reacties, Demelza heeft echt een flinke klus verricht om deze uitgave mogelijk te maken, met gelukkig wel medewerking van enkele vrijwilligers...Ik hoop in de toekomst van meer leden een bijdrage te kunnen ontvangen.

Helaas is er echter toch een zetfoutje terecht gekomen op bladzijde 20. Door wat aanpassingen op eerdere pagina's is het laatste stuk van het artikel over de leden enquete nogal verhaspeld om deze pagina terecht gekomen. De tekst die bij de laatste illustratie hoort zou als volgt moeten zijn:

"Tot slot is er aan onze leden de open vraag gesteld op welke punten onze vereniging
zou kunnen verbeteren. De uitwerking van alle antwoorden en suggesties zijn als volgt:

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com