file Nieuwe Kiln onderweg

Meer
27 mei 2009 13:10 #32969 door Tomatin
Nieuwe Kiln onderweg werd gestart door Tomatin
Beste leden van de Usquebaugh Society,

In de Algemene Ledenvergadering van de US is uitgesproken dat er nog minimaal één Kiln zou verschijnen voor de volgende ALV in september. Het leek nadien moeilijk te worden om dit daadwerkelijk uit te voeren, maar in overleg met voorzitter Tecco Hensen is besloten toch een poging te wagen. Als het goed is valt nog voor Pinksteren een - weliswaar ietwat geïmproviseerde - Kiln bij de leden in de bus. Met dank aan een stel zeer loyale leden, dat het redactieteam menigmaal uit de brand hielp, kunnen we de lezers wat aanbieden. Redacteur Fulco (pavv) is enorm druk geweest alle kopij te stroomlijnen, en een groot compliment voor hem is op zijn plaats.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Al vaker heb ik geluiden gehoord dat De Kiln meer een 'clubblad' zou moeten zijn, dan een journalistiek product. De aankomende Kiln gaat ietwat in de richting van clubblad, laat maar eens weten hoe dat bevalt. Wellicht kan een volgend bestuur van de US met eventuele reacties uit de voeten.

Met vriendelijke groet,

Tom
redactie

At last I have found it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
27 mei 2009 13:21 #32970 door Tomatin
Beantwoord door Tomatin in topic Nieuwe Kiln onderweg
Ik zie net dat Leon me voor was met een bericht over de nieuwe Kiln. Ik kan er met m'n verstand niet bij dat hij nu al in de bus valt!!!

At last I have found it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com