file Paar puntjes over de website

Meer
12 okt 2013 10:36 #59591 door bdijkslag
Guys,

Net even getipt door een nieuw member van het forum die ook US lid wil worden, maar in de tekst onder Wie zijn wij staat de webwinkel genoemd die we niet hebben en nog een paar dingen (2010??)

Wat kost een lidmaatschap van de Usquebaugh Society
De contributie wordt jaarlijks vastgesteld op de algemene leden vergadering.Voor het jaar 2010 is deze vastgesteld op 32,50 euro Hiervoor ontvangt u: Ons clubblad de Kiln, Korting op onze clubbotteling, De clubpas.

Lid worden

Stuur uw naam en adresgegevens naar:

The Usquebaugh Society
Postbus 1014
2340 BA Oegstgeest

Of bezoek onze webwinkel en meld u daar aan.

Ook merk ik dat ik vanuit het menu geen nieuw bericht kan maken, krijg ik een 404 melding. Dus dan maar via een ander bercht....

Nog andere zaken die mensen opvallen?

Bennie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
12 okt 2013 11:31 #59592 door BigBarrel
Beantwoord door BigBarrel in topic Re: Paar puntjes over de website
Nagenoeg alle punten zijn bekend en hebben alles te maken met voortschrijdende techniek en kennis opgedaan nav hacker ervaringen ;)
Wij zijn bezig om een nieuwe website neer te zetten waarin alles weer gaat werken echter een belangrijk struikelpunt was het overzetten van het Forum. Zeer recent is het Matti gelukt op een testlocatie en hier gaan we verder mee aan de slag.
Helaas gaat het gewone dagelijkse leven als een sneltrein door en kom je er achter dat er een paar uur te weinig in een dag zitten.

Oftwel "werk in uitvoering".

Meer
13 okt 2013 09:49 #59594 door bdijkslag
Beantwoord door bdijkslag in topic Re: Paar puntjes over de website
Maar kunnen we dan wel die twee tekstuele dingen even aanpassen? Ongeacht of we met een nieuwe site bezig zijn, moet de huidige toch tekstueel wel kloppen?

Dus 2010 in 2013 veranderen en de verwijzing naar de webwinkel weghalen.... :)

Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com