file Sample 18 Finale BTC2019

Meer
23 dec 2019 23:27 - 24 dec 2019 15:03 #67876 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Sample 18 Finale BTC2019

BigBarrel schreef : Biggerbarrel aka Pim is zeker niet mijn zoon en ik heb respect voor wat hij hier met neus en smaakpapillen heeft neergezet. Ik heb sommige van zijn analytische kunststukjes van dichtbij mogen meemaken en ben voor zijn vriendin blij dat dit het laatste jaar is dat Emalt en ik dit hebben gedaan. Tijdens de BTC is hij onuitstaanbaar bezig met zijn excel sheets, de whiskybase pagina en zijn veel te grote neus.

:silly: Dan is dat misverstand ook weer uit de wereld :silly:
Personen door elkaar gehaald, want je hebt jezelf vorig jaar al geintroduceerd natuurlijk
"Mijn naam is Pim, meesterknecht bij Leon en Kevin in de winkel"

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
23 dec 2019 23:53 - 23 dec 2019 23:54 #67877 door florisbk
Beantwoord door florisbk in topic Sample 18 Finale BTC2019
Het was weer een genoegen. De kwaliteit van de drams vond ik dit jaar consistent heel hoog. Ik heb echt veel lekkere whisky gedronken.

Leon en Ewald ontzettend bedankt voor jullie jarenlange inzet. Echt geweldig!! Jullie hebben ons jaar in jaar uit voorzien van mooie drams, veel hoofdbrekens, mooie competitie maar bovenal voor heel veel gezellig geouwehoer over onze mooie hobby! Petje af!

Voor nu een fijne Kerst en een gelukkig Nieuwjaar!

Groeten
Floris

Meer
24 dec 2019 12:01 - 24 dec 2019 12:01 #67878 door PunxsutawneyPhil
Beantwoord door PunxsutawneyPhil in topic Sample 18 Finale BTC2019
Gefelicteerd Biggerbarrel!
En Martin natuurlijk ook. Die had vandaag/gisteren toch ook weer een schot in de roos.
Ik had Laphroaig meteen afgeschreven, toch weer een gebrek aan ervaring. Vond deze laatste sample ook weer lastig.
Blij met mijn 7e plek, dat wel. Net mijn persoonlijk record niet gehaald, maar wel voor de tweede keer bij de 'top 33%' weten te geraken.

En dan inderdaad nog een hartelijk bedankt voor Emal en BigBarrel. Weer fantastisch gedaan!

De gustibus et coloribus non est disputandum

Bijlage:

Meer
24 dec 2019 16:09 - 24 dec 2019 16:10 #67880 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Sample 18 Finale BTC2019
Ik heb de afgelopen jaren niet meer meegedaan, maar bij deze wil ik Ewald en Leon bedanken voor al het werk dat ze al die jaren hebben verzet tijdens de BTC's.

Heren, petje af!

Meer
24 dec 2019 22:16 #67881 door puddle66
Beantwoord door puddle66 in topic Sample 18 Finale BTC2019
Dank voor de fijne drams Leon & Ewald.

Meer
27 dec 2019 22:05 #67883 door Kay
Beantwoord door Kay in topic Sample 18 Finale BTC2019
Proficiat Pim!

Vanwege verhuizing helaas dit jaar moeten skippen, was vastbesloten om volgend jaar wel weer mee te doen. Jammer om te lezen dat dit de laatste editie was, want ik vond het altijd een heel mooi evenement. Bedankt voor de fijne organisatie al die jaren!

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com