file Sample 1 BTC2019

Meer
05 dec 2019 22:44 - 05 dec 2019 22:46 #67760 door EMalt
Sample 1 BTC2019 werd gestart door EMalt
Ennnnnnnn, hoppaaaaahhhhh, we gaan weer los met de 7e BTC.

Dit jaar gaan 23 deelnemers van start in de leukste/lekkerste competitie (vinden wij tenminste) van het jaar voor 'bank' sporters. Wat zeker is, is dat we dit jaar nieuwe namen aan de top terug zullen vinden, want zoals je ziet is het aantal deelnemers (helaas) fiks geslonken, en doet er GEEN enkele voormalig winnaar meer mee, dus dé kans voor anderen die op die plekken azen. Mochten punten je geen fluit interesseren, maar wil je gewoon lekker van de drams genieten, doe dit dan ook vooral!

We hopen in ieder geval dat jullie de ervaringen van de dram van de dag willen delen met jullie mededeelnemers en meelezers, op die manier kan iedereen meeleven met de zware strijd.

Voor BigBarrel en mijzelf is het de laatste keer dat we de BTC organiseren, en hopen dat andere(n) het stokje over willen nemen. We willen bij deze alle deelnemers zowel de huidige als degene die ooit meegedaan hebben hartelijk danken voor deelname.

Bij deze is de BTC2019 geopend, now go nose, taste, guess, enjoy!
BigBarrel en EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 dec 2019 07:50 #67761 door slainte
Beantwoord door slainte in topic Sample 1 BTC2019
BigBarrel en EMalt, bedankt voor al jullie voorbereidingen! Vanaf vandaag kunnen en moeten we zelf weer aan de slag :woohoo: Hard werken dus, maar ik heb er zin in.

Meer
06 dec 2019 16:29 #67762 door EMalt
Beantwoord door EMalt in topic Sample 1 BTC2019

slainte schreef : BigBarrel en EMalt, bedankt voor al jullie voorbereidingen! Vanaf vandaag kunnen en moeten we zelf weer aan de slag :woohoo: Hard werken dus, maar ik heb er zin in.

Sterkte ermee dan maar. Ik ben zelf pas na 23u thuis verwacht ik, dus niet, of te laat op de chat..

Grtz,
EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.

Meer
06 dec 2019 23:34 #67763 door PunxsutawneyPhil
Beantwoord door PunxsutawneyPhil in topic Sample 1 BTC2019
Dit bericht staat volgens mij op de verkeerde plek. Moet hier: levenswater.nl/forum/42-de-btc-competitie

De gustibus et coloribus non est disputandum

Bijlage:

Meer
06 dec 2019 23:38 #67764 door PunxsutawneyPhil
Maar, verdorie, toch een vliegende start van mij. Gedeeld derde plek met Martin. Mijn hoogste notering ooit :woohoo:

De distilleerderij compleet niet herkend. Terwijl ik de laaste maanden toch een aantal heb gedronken. Ik haalde het snoeperige hier niet uit :dry:

Bijlage:

Meer
07 dec 2019 00:24 #67765 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Sample 1 BTC2019

PunxsutawneyPhil schreef : Maar, verdorie, toch een vliegende start van mij. Gedeeld derde plek met Martin. Mijn hoogste notering ooit :woohoo:

De distilleerderij compleet niet herkend. Terwijl ik de laaste maanden toch een aantal heb gedronken. Ik haalde het snoeperige hier niet uit :dry:

Goed gedaan Yuri!
Glenallachie had ik geraden, maar weer de mist ingegaan met abv en leeftijd.
Op naar de tweede.;)

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
07 dec 2019 20:21 #67767 door PunxsutawneyPhil
Cheers Martin!

De bottle date staat trouwens nog verkeerd (bij mij in ieder geval). Dit moet 05.06.2019 zijn volgens WB.

Bijlage:

Tijd voor maken pagina: 3.086 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com