file 10 Prijzen/Prizes BTC2018

Meer
15 dec 2018 14:07 #67426 door EMalt
10 Prijzen/Prizes BTC2018 werd gestart door EMalt
We know you don't participate because of the prizes, but still. It's time to unveil the prizes that can be won with this year's BTC. We have decided to hand out ten prices (apart from the medals for the top 3). After tasting Sample 9, Kay wrote;

Kay schreef : .....Grootste nadeel is eigenlijk nog dat het heerlijk Springbank avondje nu waarschijnlijk niet meer zal komen...........

Well........, that totally depends on the next 9 days, yourself, the effort you put into it, and of course a very healthy dose of luck now and then ;). I picked up sample 9, the Glen Scotia during a recent trip to Campbeltown, but picked up some more, not only to drink myself or to put in an auction, but to be handed out as prize. I also visited Glen Els in Germany and picked up a prize as well as you might have read in de Kiln.

From every 'Springbank' bottle 2 x 20cl samples will be availabe, from the Glen Els 2 x 17,5cl, so 10 prizes in total.
  • Springbank, First Fill Bourbon Barrel, 15 years old, 55.8%, 6/12/02 - 18/09/18
  • Springbank, Refill Sherry Butt, 13 years old, 57,5%, 3/12/04 - 18/09/18
  • Longrow, First Fill Port Hogshead, 17 years old, 45%, 19/10/00 - 18/09/18
  • Hazelburn, First Fill Sherry Hogshead, 12 years old, 53.2%, 4/04/03 - 10/09/15 (from earlier trip to C'town)
  • Glen Els, a Gently Smoked version, Sauternes Casks, 5 years old, 56%

Grtz,
BigBarrel and EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
15 dec 2018 22:45 #67427 door Kay
Beantwoord door Kay in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
Nice!

Meer
20 dec 2018 09:49 #67467 door Martin
Beantwoord door Martin in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
Attaboy!

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
23 dec 2018 23:18 #67509 door PunxsutawneyPhil
Beantwoord door PunxsutawneyPhil in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
Agreed, superprijzen! Well done, again ;)

De gustibus et coloribus non est disputandum

Bijlage:

Meer
24 dec 2018 15:39 #67522 door Kay
Beantwoord door Kay in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
Bram, Sándor en dhr. Grotervat (hoe heet je eigenlijk?): Ik heb een voorstel. In plaats van elk een sample van 20cl van die 'Duty Paid' flessen uit te zoeken, zou ik liever van alle vier 1/4 daarvan hebben. Nu kunnen we dat natuurlijk allemaal achteraf regelen, maar dan zijn we maar pakketjes aan het rondsturen. Mochten jullie hier ook oren naar hebben, dan kunnen we dit ook vooraf regelen (heb dit natuurlijk ook al even met Ewald overlegd).

Meer
24 dec 2018 15:54 #67523 door Martin
Beantwoord door Martin in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018

Kay schreef : Bram, Sándor en dhr. Grotervat (hoe heet je eigenlijk?): Ik heb een voorstel. In plaats van elk een sample van 20cl van die 'Duty Paid' flessen uit te zoeken, zou ik liever van alle vier 1/4 daarvan hebben. Nu kunnen we dat natuurlijk allemaal achteraf regelen, maar dan zijn we maar pakketjes aan het rondsturen. Mochten jullie hier ook oren naar hebben, dan kunnen we dit ook vooraf regelen (heb dit natuurlijk ook al even met Ewald overlegd).

,

Heren van de top 10,

Zou het niet een leuk idee zijn om onze samples te doneren aan het goede doel, oftewel de huidige veiling waar Nils druk mee is? Ik doe dit in ieder geval ter plekke op 13 januari

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
24 dec 2018 19:02 - 24 dec 2018 21:56 #67524 door puddle66
Beantwoord door puddle66 in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
De competitie wel gevolgd en spijt dat ik deze keer niet heb meegedaan :(

Ik ga zeker bieden Martin :)

Meer
28 dec 2018 22:21 #67532 door whisky1967
Beantwoord door whisky1967 in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018

Kay schreef : Bram, Sándor en dhr. Grotervat (hoe heet je eigenlijk?): Ik heb een voorstel. In plaats van elk een sample van 20cl van die 'Duty Paid' flessen uit te zoeken, zou ik liever van alle vier 1/4 daarvan hebben. Nu kunnen we dat natuurlijk allemaal achteraf regelen, maar dan zijn we maar pakketjes aan het rondsturen. Mochten jullie hier ook oren naar hebben, dan kunnen we dit ook vooraf regelen (heb dit natuurlijk ook al even met Ewald overlegd).

Op zich een leuk idee Kay. Maar ik ben wat bevoordeeld mbt port/longrow en ff sherry/Springbank

Ik zou heel graag de Bourbon willen en laat de andere liever schieten. Wellicht dat Martin mee wil doen met jouw idee?

Meer
08 jan 2019 21:36 #67554 door EMalt
Beantwoord door EMalt in topic 10 Prijzen/Prizes BTC2018
Alle prijzen zijn verdeeld. Martin en Sandor stellen hun prijs beschikbaar voor de veiling voor het goede doel tijdens de nieuwjaar party in de Skiff.

Mocht je tijdens de BTC niet in de prijzen zijn gevallen, en/of niet meegedaan hebben, dan is dit je kans om zo'n mooi sample te 'kopen';

levenswater.nl/forum/42-de-btc-competiti...ijzen-prizes-btc2018

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.

Tijd voor maken pagina: 0.491 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com