file Stand van zaken BTC2016

Meer
29 nov 2016 14:02 #65854 door Kay
Beantwoord door Kay in topic Stand van zaken BTC2016
Al stiekem een beetje begonnen met ruiken, kon niet wachten :)

Staan de regels nog ergens online, behalve de korte samenvatting op de overzichtspagina? Om een voorbeeld te noemen: Kunnen er whisky's zonder leeftijdsaanduiding maar met jaartallen (waar je dus niet weet of ie 10 of 11 jaar oud is) tussen zitten? Door die Laphroaig van vorig jaar kwam ik tot de constatering dat de regels me toen niet helemaal duidelijk waren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
29 nov 2016 21:57 - 29 nov 2016 22:03 #65855 door EMalt
Beantwoord door EMalt in topic Stand van zaken BTC2016

Al stiekem een beetje begonnen met ruiken, kon niet wachten :)

Staan de regels nog ergens online, behalve de korte samenvatting op de overzichtspagina? Om een voorbeeld te noemen: Kunnen er whisky's zonder leeftijdsaanduiding maar met jaartallen (waar je dus niet weet of ie 10 of 11 jaar oud is) tussen zitten? Door die Laphroaig van vorig jaar kwam ik tot de constatering dat de regels me toen niet helemaal duidelijk waren.

Hoi Kay en alle overige BTC deelnemers. De handleiding, spelregels en statistieken zijn zojuist weer per e-mail naar iedereen verzonden (net als vorig jaar, wel ff lezen dus B-)) . We denken dat we alle 'mogelijkheden' benoemd hebben, maar mochten er alsnog vragen zijn, stel ze gerust!

Verder staan de BTC2016 pagina's nu ook online, dus je kan in principe starten met evt. voorwerk.

Suc6, sterkte, en vooral veel proef plezier!

BTC2016 Team;
BigBarrel en EMalt

PS Voor de meelezers die de handleiding dus niet krijgen: Het antwoord op Kay's vraag is: Ja. als er op een fles staat gedistilleerd in 1996 en gebotteld in 2016 (of we weten dat hij dan gebotteld is) nemen we de vrijheid om hem 20 jaar te geven.

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com