exclamation-circle Inventarisatie wensen Usquebaugh website

Meer
07 apr 2013 18:22 #58242 door Maarten
Wens: Chat die zonder Flash draait (iPad, iPhone!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
21 apr 2013 10:10 - 21 apr 2013 10:10 #58342 door Tom_MadMaster
Beste allen,

Ik heb het spreadsheet weer up-to-date gebracht v.w.b. alle genoemde eisen en wensen.
Inmiddels wordt wel redelijk duidelijk wat men wel en niet wil zien op de website.

Mocht je je bijdrage nog willen leveren, dan heb je nog een week de tijd.
Daarna zet ik een streep onder de inventarisatie en kunnen de conclusies getrokken worden.

Meer
22 apr 2013 10:46 - 22 apr 2013 10:46 #58356 door Tonny
Eis/wens

Behalve wat ik al eerder heb aangegeven:
Het zal mooi zijn dat commerciele reacties in het forum, niet terecht kunnen komen in NIET commerciele berichten.
Ik heb het idee dat daar nog wel eens (abuis) gebruik van gemaakt wordt.
Maar of dit technisch te realiseren is..........???

Tonny

Meer
24 apr 2013 08:28 #58369 door Nikos_cs
Technisch gezien is het misschien een idee om te werken met Wordpress i.pv. Joomla. Dit is ook eenvoudig en hier zijn veel leuke plug-ins/widgets voor te krijgen.

Ik kan je hierbij wel helpen als het nodig is.

Meer
24 apr 2013 09:19 #58370 door Matti

Nikos_cs schreef : Technisch gezien is het misschien een idee om te werken met Wordpress i.pv. Joomla. Dit is ook eenvoudig en hier zijn veel leuke plug-ins/widgets voor te krijgen.

Ik kan je hierbij wel helpen als het nodig is.

Voor Joomla heb je ook bergen aan plugins, dus daar zit het verschil niet. Ik denk dat de techniek pas bepaald kan worden als we weten wat de eisen zijn. Vanaf een bepaalde complexiteit heeft Joomla (voor mij iig) de voorkeur boven WP, wat in essentie nog steeds een blog-systeem is en geen cms.

Matthijs

Meer
24 apr 2013 10:35 #58374 door BigBarrel
Ik vrees dat de keus voor het systeem al is gemaakt en ik hier geen wijzigingen in aan ga brengen tenzij er iemand is die dit allemaal gaat runnen.
Ik beheer een aantal websites met als basis Joomla. Matti doet dit ook en die heeft aangegeven om een handje te helpen.
Dit houden wij graag zo tenzij er iemand op staat die alles over wil nemen. :poing:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: whisky1967

Meer
29 apr 2013 12:24 #58451 door Tom_MadMaster
Dank aan iedereen voor zijn bijdrage m.b.t. de (ver)nieuw(d)e Usquebaugh Society website.
Alle wensen en eisen zijn op een rijtje gezet, gecategoriseerd en doorgezonden aan de verenigings- eé de webbaas van deze club.

Zodra er meer nieuws te melden is rondom de toekomstige website, dan zal dat waarschijnlijk weer via het forum te lezen zijn.

Meer
22 mrt 2014 15:34 #61363 door Tom_MadMaster
Bijna een jaar geleden heb ik op verzoek van het bestuur een inventarisatie gehouden v.w.b. de wensen van de leden als het gaat om een vernieuwde opzet van de website.

Ter herinnering daarom even een schopje in dit topic, waarin de wensen en eisen van destijds opgenomen zijn.
Houd er wel rekening mee dat de huidige vernieuwde website nog in ontwikkeling is en wat dus nog niet is, kan nog komen...

Tijd voor maken pagina: 0.531 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com