Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11

Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 02 aug 2011 19:41 #50562

Zoals al eerder een beetje aangekondigd zal de eerstvolgende regio Noord Holland proeverij bij mij thuis in Amsterdam gehouden worden.

De datum is inmiddels bepaald tussen alle aankomende whisky evenementen in en is zondagmiddag 16 oktober van 13.00 uur tot 17.00 uur geworden.

Ik heb, mede i.v.m. het prikken van een geschikte datum, voorafgaande aan deze officiële aankondiging al alle 8 overige aanwezigen van de vorige regio Noord Holland proeverij gevraagd of ze van de partij willen/kunnen zijn.

Het goede nieuws is dat allen in principe aanwezig zullen zijn, het slechte nieuws is dat er daardoor nog maar 1 van de maximale 10 plaatsen beschikbaar is voor eventuele overige belangstellenden.

Wie wil de 10e én daarmee de laatste aanwezige zijn tijdens deze proeverij?
Aanmeldingen per PM s.v.p.

First come, first served basis geldt voor deze laatste plek, verder zal ik zonodig een wachtlijst (ook op volgorde van aanmelding) gaan bijhouden bij meer belangstelling. Mochten er gaandeweg de aanloop naar 16 oktober personen zich afmelden, dan geldt de volgorde van de wachtrij voor het opvullen van opengevallen plaatsen.

Net als voorgaande keren wil ik het inmiddels beproefde BYOBIASOWIAF-principe (Bring Your Own Bottle In A Sock Or Wrapped In Aluminium Foil) hanteren. Een thema (if any...) heb ik nog niet, daar ga ik de komende tijd even op broeden en ik hoop tijdens Maltstock geïnspireerd te raken daarvoor. :whistle:
Uiterlijk de week na Maltstock maak ik hierover dus meer bekend.

Vervoer vanaf en naar station Amsterdam Sloterdijk is, indien gewenst, beschikbaar.

Nog vragen/of opmerkingen, ik hoor ze graag...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 03 aug 2011 07:31 #50566

Aanwezig zullen zijn:

- Smulpaap (Henk)
- Lekkerbek (Helen)
- gadeweerd (Toine)
- Sjoerd
- Lodewijk
- Pavv (Fulco)
- Glen Amstel (Jochem)
- Emalt (Ewalt, onder voorbehoud)
- Ikzelf uiteraard ;)

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 03 aug 2011 14:50 #50569

• pouw
  • pouw's Profielfoto
  • Gold Spirit
  • Gold Spirit
  • Ontvangen bedankjes 11
PM verstuurd.

Grtz, Pieter

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 03 aug 2011 15:05 #50570

pouw schreef : PM verstuurd.

En daarmee ben je #10 van het gezelschap. :)

Mochten er vanaf nu nog meer belangstellenden zijn, dan geldt er (helaas) een wachtlijst...

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 03 aug 2011 15:09 #50571

• pouw
  • pouw's Profielfoto
  • Gold Spirit
  • Gold Spirit
  • Ontvangen bedankjes 11
Mooi :)
Kan ik nu alvast voor een rol allufolie gaan sparen :cheer:

Grtz, Pieter

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 21 sept 2011 18:59 #51114

Ter algemene info:

Na lang wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat er op 16 oktober tijdens de US Noord Holland proeverij geen specifiek thema hoeft te zijn.

Wel wil ik het principe van het aluminium of de sok om de fles in ere houden en wat me leuk lijkt is dat je vooraf vertelt waarom je de betreffende fles mee hebt genomen, zonder al te veel van de identiteit van de fles/whisky te onthullen. Oftewel: 'De whisky en z'n verhaal', als variatie op een item van een bekende Nederlandse radio-omroep...

Specifieke informatie m.b.t. lokatie e.d. heb ik per DM aan de deelnemers toegezonden.

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 21 sept 2011 21:08 #51116

Ik zal er zijn!

Nu nog zoeken naar een fles met een mooi verhaal...

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 22 sept 2011 20:06 #51129

• pouw
  • pouw's Profielfoto
  • Gold Spirit
  • Gold Spirit
  • Ontvangen bedankjes 11
Denk dat ik wel een fles met een verhaal heb.

Grtz, Pieter

Re: Reg. proeverij Nrd-Holland - Amsterdam - 16-10-'11 16 okt 2011 20:35 #51395

Vanmiddag weer een hele leuke proeverij Nrd-Holland mee mogen maken.Ditmaal in huize Madmaster te Amsterdam.
Was weer een topmiddag met als thema"De fles en zijn/haar verhaal" en met een nieuwe twist: Jolanda(= eega Madmaster) wilde graag hapjes serveren bij verschillende whiskies die we mee hadden genomen. Ik mag gerust zeggen dat het zeer goed geslaagd is en niets dan lof voor deze keukenprinses :) ; We hebben genoten van de heerlijke hapjes die ons werden voorgeschoteld en hebben ook meteen besloten,naar aanleiding hiervan, dat bij de volgende proeverij iedereen een whisky EN een hapje meeneemt.... B-)

Allemaal weer bedankt voor de gezelligheid en in het bijzonder natuurlijk de Madmastertjes voor het openstellen van hun huis en de goede zorgen,TOP!

Helen en Henk

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: BigBarrel
Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com