file clubbotteling en de uitgestelde US-dag 2008

Meer
02 mrt 2009 11:50 #31635 door kiwidram
Hallo whiskyvrienden van de US.

Ik ben geen blogger en bezoek de website van Levenswater eigenlijk veel te weinig. Misschien komt dat omdat ik slecht kan vinden wat ik zoek.
Ik ben niet tegen innovaties en vind de site, het forum en andere informatie erg leuk, maar ik houd er meer van om met een goed glas (eventueel voor de open haard) de Kilt van voor tot achter te spellen.
Waar ik nieuwgierig naar ben is wanneer de uitgestelde jaarlijkse bijeenkomst van 2008 gehouden wordt. Ik was stellig van plan daar heen te gaan met een paar medeleden (we hebben de laatste 10 jaar nog geen editie overgeslagen) en en passant de clubbotteling mee te nemen.
Als de bijeenkomst nog lang op zich laat wachten is de clubbotteling wellicht uitverkocht.
Kan iemand mij hier meer over vertellen.

Slainthe

Koos Keijzer, your kiwidram!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
02 mrt 2009 12:36 #31640 door Sandokan
Hoi Koos,

Ik neem aan dat je met de jaarlijkse bijeenkomst doelt op het whiskyfeestje. Welnu, op dit moment vinden er bestuurlijke vernieuwingen plaats binnen onze vereniging (waarover je deze week schriftelijk zult worden geïnformeerd). Binnen deze vernieuwingen zal ook aandacht komen voor evenementen zoals het US whiskyfeest, maar ik kan je op dit moment niet met zekerheid zeggen wat daar de uitkomst van zal zijn. Ik beveel je dan ook aan dit forum nauwlettend in de gaten te houden als je snel op de hoogte wilt zijn van de laatste ontwikkelingen.

Voor wat betreft de clubbotteling: Deze is nog ruim voldoende op voorraad. Als je interesse hebt kun je contact opnemen met onze voorzitter; zie Contact Us\" in het hoofdmenu aan de linkerkant van de site.

Groet en succes,

Sándor

"Een glaasje port, Ellen?"

Meer
02 mrt 2009 12:40 #31641 door Bert B.
Zou de voorzitter mijn twee exemplaren van de clubbotteling nog liggen hebben? Ik word een beetje bang ;-) ...

Gr.,
B. !!!

Lees ook mijn whiskydagboek op www.weedram.be !!!

Meer
02 mrt 2009 14:58 #31646 door florisbk
Bert,

Ik kom regelmatig in Arnhem. Als Tecco ze thuis heeft staan kan ik ze dus wel een keertje ophalen en in April meenemen naar jou toe.
Mochten ze in Nijmegen bij Versaille staan dan kan je Teun misschien vragen ze even op te pikken en mee te nemen.

groeten
Floris

Meer
02 mrt 2009 15:35 #31647 door Laddie Teun
no problemo
laat maar weten

Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen.
Gemak. Onafhankelijk. Deskundig advies en de beste prijs.
www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Meer
02 mrt 2009 21:03 #31662 door Jobert

Als de bijeenkomst nog lang op zich laat wachten is de clubbotteling wellicht uitverkocht.

Sandokan schreef:

Voor wat betreft de clubbotteling: Deze is nog ruim voldoende op voorraad. Als je interesse hebt kun je contact opnemen met onze voorzitter; zie Contact Us\" in het hoofdmenu aan de linkerkant van de site.

en anders heeft sandor misschien nog wel een sampletje voor je :)

Meer
03 mrt 2009 10:17 #31670 door Sandokan
Jobert schreef:

Sandokan schreef:

en anders heeft sandor misschien nog wel een sampletje voor je :)

Hehehehehe... daar kom ik nooit meer van af, van dat sample imago. maar het is jullie gegund hoor ;) !

Groet,

Sample Sándor

"Een glaasje port, Ellen?"

Meer
11 mrt 2009 12:20 #31772 door kiwidram
Dank Sandokan

Ik voel me lichtelijk digibeet, daar ik nu pas ontdekt heb hoe ik de reacties op mijn vraag boven water kan halen. Maar nogmaals, bloggen en chatten is niet aan mij besteed. Ik verkies de echte wereld boven de virtuele, waar ik net zo lang de gekmakende aroma's op kan snuiven als ik wil.

Wellicht tot op de jaarvergadering, ik heb Tecco een mailtje gestuurd of het mogelijk is om aldaar de clubbotteling aan te schaffen.

Weet iemand hoe deze zich verhoudt tot een van mijn favorieten: de vermaarde, van sherrydoordrenkte Benriagh 20 yr?

Tot maandag allen

Koos

Meer
11 mrt 2009 12:23 #31773 door kiwidram
Sandor

Nu ik kritisch naar jouw profielfoto heb gekeken moet ik je melden dat het mij verbaast dat je zo dicht bij jouw square foot kan komen. De keren dat ik daar was zakte ik direct tot aan mijn kruis in de porridge.

Koos

Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com