file Lochside

Meer
04 feb 2009 18:13 #31129 door Leapfrog
Beantwoord door Leapfrog in topic Re:Lochside
Bert B. schreef:

Bram,

Mail eens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of bezoek de site. Ik proefde er vorige week een te gekke Lochside 1991/2008 G&McPh bottled for Van Wees. Ik betaalde € 75,- . Je kan Crombé ook contacteren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (is wel een andere Bert dan ik ;-) ).

Anderen die deze proefden?

Gr.,
B. !!!

Dan ben ik bang dat je iets te veel betaald hebt: Klik

Slainthe mhath,

Leapfrog (aka Peter Graus)

De gustibus non disputandum est

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
05 feb 2009 09:17 #31141 door Bert B.
Beantwoord door Bert B. in topic Re:Lochside
10,- Euro verschil ... tjah ... kan je nagaan: ik passeerde bij Whiskycorner, voor Zonneveld te bereiken, zou ik zéker € 10,- brandstof verrijden ... en als ik de fles laat opsturen, kost 't me zéker ook zoveel. Ik wacht ook niet graag tot de één of de ander een fles kan meenemen ergens naartoe voor mij (cf. mijn US BenRiachs, die ik nb zelf selecteerde ;-) ).

Verder is Marc van Whiskycorner een goede vriend, en heb ik daar nog behoorlijk wat lekker spul geproefd (behalve dan die Speymalt Macallan-zwavel-rubber-draak) ... allemaal '60s en '70s spul.

Ik heb inderdaad € 10,- teveel betaald, maar ... ik trek er mij niks van aan ;-) !!! Jullie Nederlanders maken soms toch rare rekeningen om zuinig te zijn hoor ;-) ;-) ;-) ;-) ...

Gr.,
B. !!!

Lees ook mijn whiskydagboek op www.weedram.be !!!

Meer
05 feb 2009 17:13 #31160 door Leapfrog
Beantwoord door Leapfrog in topic Re:Lochside
Bert B. schreef:

10,- Euro verschil ... tjah ... kan je nagaan: ik passeerde bij Whiskycorner, voor Zonneveld te bereiken, zou ik zéker € 10,- brandstof verrijden ... en als ik de fles laat opsturen, kost 't me zéker ook zoveel. Ik wacht ook niet graag tot de één of de ander een fles kan meenemen ergens naartoe voor mij (cf. mijn US BenRiachs, die ik nb zelf selecteerde ;-) ).

Verder is Marc van Whiskycorner een goede vriend, en heb ik daar nog behoorlijk wat lekker spul geproefd (behalve dan die Speymalt Macallan-zwavel-rubber-draak) ... allemaal '60s en '70s spul.

Ik heb inderdaad € 10,- teveel betaald, maar ... ik trek er mij niks van aan ;-) !!! Jullie Nederlanders maken soms toch rare rekeningen om zuinig te zijn hoor ;-) ;-) ;-) ;-) ...

Gr.,
B. !!!

Vergeet niet de 10% korting als lid van de US! :laugh: :laugh:

Slainthe mhath,

Leapfrog (aka Peter Graus)

De gustibus non disputandum est

Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com