file Vragen aan het bestuur

Meer
10 juli 2020 23:28 #67994 door whisky1967
Onderstaand bericht heb ik ook op Facebook geplaatst:

Alleen kritiek geven is te makkelijk in een tijd dat er zichtbaar minder activiteiten zijn. Vooral omdat ik zelf weet hoe lastig een positie in het bestuur van een grote Nederlandse whiskyvereniging kan zijn. Daarom wil ik me beperken tot het stellen van een aantal vragen en hoop dat het bestuur de beleefdheid heeft hierop te reageren. Want door te reageren communiceer je als bestuur en enige communicatie kunnen we als leden op dit moment wel gebruiken. Sommige vragen zijn al eerder gesteld door leden en wellicht aan hen persoonlijk reeds beantwoord. Dus wellicht worden de vragen dubbel beantwoord, maar aan de andere kant; beter dubbel dan niet.

1. Wanneer vindt de alv plaats en is er eventueel op korte termijn een digitaal alternatief?
2. Welke activiteiten staan er momenteel gepland?
3. Wanneer mogen we een kiln verwachten? En wat zijn de plannen om weer naar 4 edities per jaar te gaan?
4. Hoe ver zijn de plannen voor een clubbotteling?
5. Op welke wijze wil het bestuur het liefst met haar leden communiceren?
6. Wat mogen we dit jaar verwachten voor de contributie die betaald wordt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Laddie Teun, DokterBol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
17 juli 2020 09:16 #67995 door pvandalfsen
Beantwoord door pvandalfsen in topic Vragen aan het bestuur
We hebben afgelopen maandagavond de koppen bij elkaar gestoken (digitaal wel te verstaan). De vragen die Bram Glabbeek stelt zijn reële vragen waar we graag met leden over in gesprek gaan. We communiceren met de leden in principe via de Kiln en niet via Facebook of Levenswater. Zowel levenswater als Facebook zijn fora die niet alleen leden maar ook niet-leden bedienen of niet alle leden bedienen. Leden kunnen altijd via mail met ideeën, vragen of opmerkingen bij ons terecht. Dat mag geen nieuws zijn.
Toch gaan we hier op een aantal vragen in. De ALV plannen we voor zondag 13 september a.s., 14.00 uur. Graag zouden we elkaar dan fysiek ontmoeten maar in deze Corona-tijd zien we ons genoodzaakt om een digitaal alternatief te organiseren. De datum staat dan bij deze, in de Kiln (begin augustus op de mat) zullen verdere details vermeld worden omtrent aanmelding, etc..
Corona heeft een flinke streep door de rekening van de geplande activiteiten voor onze club gehaald, niet alleen voor wat betreft het verschijnen van de Kiln maar ook voor ledenactiviteiten. Denk daarbij alleen al aan het geplande feest rondom ons 30-jarig bestaan. Hetzelfde geldt voor de clubbotteling. En nog is en blijft het onduidelijk wat de (nabije) toekomst ons mogelijk maakt. Ook hieraan zullen we in de Kiln aandacht besteden.
Noteer in je agenda: 13 september a.s., 14.00 uur de Algemene Ledenvergadering van de Usquebaugh Society.
Wordt vervolgd in de Kiln.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com