file Contributie 2018

Meer
27 okt 2018 18:50 #67281 door Henko
Contributie 2018 werd gestart door Henko
Bevreemdend briefje(géén logo's etc.) of ik weer mijn jaarlijkse contributie wil overmaken.:poing:
Prima maar De Nederlandse Scotch Malt Whisky Vereniging is niet de naam die bij het aangegeven bankrekeningnummer hoort.

Glaasje te veel tijdens het brieven tikken?
De ING kent alleen de Usquebaugh Society bij rekeningnummer NL44SNSB0967287634

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
28 okt 2018 07:59 - 28 okt 2018 08:09 #67282 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Contributie 2018

Henko schreef : Bevreemdend briefje(géén logo's etc.) of ik weer mijn jaarlijkse contributie wil overmaken.:poing:
Prima maar De Nederlandse Scotch Malt Whisky Vereniging is niet de naam die bij het aangegeven bankrekeningnummer hoort.

Het is in dit geval wellicht raadzaam om even de penningmeester (Gert Jan de Ruiter, zie 'Wie zijn wij' > 'Het bestuur') rechtstreeks te contacten.

Ik krijg trouwens nooit brieven van de vereniging, ik heb de club ooit gemachtigd om de contributie automatisch af te schrijven.
Misschien ook een idee om dat zo te regelen? Scheelt moeite, postzegels en kennelijk irritatie...

Meer
28 okt 2018 14:15 #67284 door GJR
Beantwoord door GJR in topic Contributie 2018

Henko schreef : Bevreemdend briefje(géén logo's etc.) of ik weer mijn jaarlijkse contributie wil overmaken.:poing:

Beetje vreemd van de ING. De officiele benaming bij de SNS is toch echt niet de Usquebaugh Society, maar wel de Nederlandse Scotch Malt Whisky vereniging.

Maar zie dit wel meer op dit moment. De banken zijn bezig met naam/nummer controle in te voeren en geen idee welke databases ze gebruiken. Let wel dat Usquebaugh Society een geregistreerde handelsnaam is van de Nederlandse Scotch Malt Whisky vereniging.

Brief is door de secretaris verzonden en is dus zeker geen vreemde brief.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com