file Voortbestaan US

Meer
27 mei 2018 10:53 #67081 door Mac Black Peat
Beantwoord door Mac Black Peat in topic Voortbestaan US
Ik ben er!!!!
En is het een idee om meer te doen met facebook.
Groter en sneller bereik (ook naar (nog niet) leden).
Zeker via evenementen. Je kan dan bv ook vrienden uitnodigen.
Groeten Piet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
03 juni 2018 09:22 #67102 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Voortbestaan US
Inmiddels zijn we anderhalve maand verder na de ALV en is er nog niets gecommuniceerd, op het verslag van Floris na.

Bestaat de Usquebaugh Society nog of kunnen we uit het stilzwijgen opmaken dat de stekker er uit getrokken is?

Meer
03 juni 2018 10:32 #67103 door GJR
Beantwoord door GJR in topic Voortbestaan US
Er wordt achter de schermen hard gewerkt.

De officiële notulen staan al enige tijd op de site (bij Nieuws), daarnaast is er tijd gaan zitten in het AVG verhaal voor de vereniging, zoals ook leesbaar is op de site.

De Kiln wordt weer opgestart voor een geplande uitgave in juni (onder voorbehoud).

Het is en blijft een klein clubje dat nu de uitslagen van de ledenenquete en de uitkomst van de ALV moet aanpakken en gaan vertalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Laddie Teun, PunxsutawneyPhil

Meer
03 juni 2018 16:34 - 03 juni 2018 16:49 #67105 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Voortbestaan US

GJR schreef : Er wordt achter de schermen hard gewerkt.

De officiële notulen staan al enige tijd op de site (bij Nieuws), daarnaast is er tijd gaan zitten in het AVG verhaal voor de vereniging, zoals ook leesbaar is op de site.

De Kiln wordt weer opgestart voor een geplande uitgave in juni (onder voorbehoud).

Het is en blijft een klein clubje dat nu de uitslagen van de ledenenquete en de uitkomst van de ALV moet aanpakken en gaan vertalen.

Dank voor het antwoord, Gert Jan.
Gezien de minimale publicaties op de website had ik de notulen zonder je aanwijzing nooit gevonden.

- - -

Na het lezen van de officiële notulen wil ik nog wel melden dat de reden dat ik met het bijhouden van de kalender op de website ben gestopt niet is wegens een gebrek aan tijd daarvoor. De werkelijke reden heb ik aan de voorzitter en Leon als eigenaar van de website bekend gemaakt.

Daarnaast heb ook ik me via het forum afgemeld voor de ALV...

Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com