Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 23 mrt 2018 21:33 #67003

• bdijkslag
  • bdijkslag's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Admin Cask
  • Admin Cask
  • Ontvangen bedankjes 33
Geacht Lid,

a.s. maandag 16 april om 20:00 zal de jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV) gehouden worden in De Eendracht, Hoogstraat 37, 1391 BR Abcoude.

Zoals jullie her en der hebben kunnen vernemen hebben wij op dit moment een ‘uitdaging’ in de zin van het feit dat onze vorig jaar verkozen hoofdredacteur eind vorig jaar heeft aangegeven te stoppen met dit hoofdredacteurschap. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe hoofdredacteur en dit blijkt een grotere uitdaging dan gedacht. Zie hiervoor ook het betreffende bericht op levenswater.nl en facebook.

Uit de leden enquête blijkt dat De Kiln voor veel leden een belangrijke reden is om lid te zijn van onze mooie vereniging. Indien wij dus geen hoofdredacteur kunnen vinden, zal besproken moeten worden hoe wij voortgang geven aan onze vereniging en in welke vorm.

Gelukkig hebben vele leden ook aangegeven lid te zijn voor de ledenactiviteiten zoals proeverijen, whiskyfeest en BTC, maar het is de vraag of deze activiteiten als basis voor de vereniging zouden kunnen dienen of dat de Kiln onmisbaar is.

Wij als bestuur hopen natuurlijk alsnog een hoofdredacteur te vinden, maar willen sowieso over de toekomst van de vereniging met jullie in gesprek en we willen dit doen tijdens de ALV.

We hopen dus op jullie aanwezigheid; mocht je van plan zijn te komen, dan dit graag aangeven in een reactie op de aanmelding van de ALV op levenswater of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. – daarmee kunnen wij zorgen voor voldoende zitplaatsen in de ruimte.

Hopelijk tot ziens op de 16e in Abcoude,

Mvrgr,

Bennie Dijkslag
Voorzitter Usquebaugh Society
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 27 mrt 2018 15:28 #67004

• Tomatin
  • Tomatin's Profielfoto
  • Gold Spirit
  • Gold Spirit
  • Ontvangen bedankjes 31

eind vorig jaar

Een kleine nuance op deze opmerking. Ik heb in september 2017 aangegeven dat ik vanwege nieuwe betrekkingen geen tijd meer overheb voor De Kiln. Daarbij heb ik de logische opvolgers gepolst, zonder resultaat. Dat er op dit late tijdstip (6 maanden na bekendmaken van mijn vertrek) nog een vacaturetekst geplaatst wordt, bewijst dat de zoektocht weinig voorspoedig loopt. Dit toont ook aan dat de ALV van maandag 16 april van opperst belang gaat zijn voor de toekomst van de vereniging. Ik roep iedereen op om te komen. Zelf ben ik helaas verhinderd (door die nieuwe betrekking dus, die de ruimte in de agenda dusdanig opslurpt dat De Kiln achteraf een makkie bleek...). Ik wens het bestuur en alle leden veel wijsheid met onze mooie vereniging.

At last I have found it!

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 28 mrt 2018 21:39 #67005

Hallo,
Als de ALV dan zo belangrijk is waarom deze dan niet houden op een zondag met aansluitend een mooie proeverij.
Groet
Jan

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 30 mrt 2018 07:54 #67008

• whatnol
  • whatnol's Profielfoto
  • Expert Spirit
  • Expert Spirit
  • Ontvangen bedankjes 5
Ik kan er helaas niet bij zijn.

Mvrg Nol Willems

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 30 mrt 2018 14:40 #67009

Ik ben van plan om er weer bij te zijn.

De gustibus et coloribus non est disputandum

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 03 apr 2018 11:00 #67011

• Sjoerd
  • Sjoerd's Profielfoto
  • Platinum Spirit
  • Platinum Spirit
  • Ontvangen bedankjes 40

The Whisky Cyclist schreef : Als de ALV dan zo belangrijk is waarom deze dan niet houden op een zondag met aansluitend een mooie proeverij.

Ooit is de beslissing genomen om de ALV niet te combineren met een proeverij omdat:

- Als je de proeverij vooraf doet, mensen in licht beschonken toestand over de toekomst van de club moeten beslissen
- Als je de proeverij achteraf doet, de tijd en aandacht die de ALV krijgt beperkt is en je met een deadline zit om de vergadering te laten aflopen.

Hoewel ik het sentiment snap, en ook denk dat er dan meer animo zou zijn, denk ik dat het een goede beredenering is om het toch niet te doen.

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 03 apr 2018 16:44 #67012

• Martin
  • Martin's Profielfoto
  • Mod Cask
  • Mod Cask
  • Ontvangen bedankjes 48
Ik heb goede hoop om er bij te kunnen zijn.

Het idee van Jan vind ik overigens wel positief.:)

Op een zaterdag of zondag overdag komen er meer mensen en een spontane BYO na de vergadering is simpelweg erg gezellig en heeft m.i. amper invloed heeft op de vergadering an sich.

Everything gets better when you're drunk (Rupert Holmes)

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 03 apr 2018 23:00 #67013

Ik ga het zeer waarschijnlijk wel redden. Zijn er mensen de van te voren een hapje eten daar?

ALV 16 april 2018 om 20:00 uur in Abcoude 04 apr 2018 09:43 #67015

Ik ben erbij en zorg dat ik om 20:00 uur present ben.

(ik eet wel eerst thuis ;-))

groeten,
Wouter Oskamp

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: BigBarrel
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com