file Blokker, Gerben Blokker is de naam

Meer
02 juli 2021 09:08 #68072 door Gerben Blokker
 Goedemorgen allenMijn naam is dus Gerben. Ik ben bijna 65, werk nog en ben getrouwd met Harald, kom uit Amsterdam en ja ik heb een Covid hobby gevonden, de whisky.Ik heb altijd wel wat whisky gedronken, afgaande op de Whiskybible van Jim Murray. Hoge scores waren al snel in mijn vizier. Bijna klakkeloos en ook kritiekloos. Doordat ik in 2020 ging nadenken welke fles whisky paste bij een 40 jaar werkjubileum in 2021 ben ik op het internet gaan grasduinen. Ik kwam Whiskybase tegen, dat vond ik een vondst. Met wat verder zoeken bleken er op YouTube heel veel mensen een mening te hebben over whisky. Bij toeval kwam ik de Scotch4Dummies tegen. Die titel beviel mij wel omdat ik mij zelf daar ook onder schaarde. Mijn kennis was beperkt tot wat regios en namen. Dat was het en dan ook nog wat Murray als bijzonder aanmerkte. Daar zag ik zoveel nieuwe dingen, leerde ik SMWS kennen, Aqvavitae's Vpub, Whisky Mystery etc.Wat ontbeerde was een club, mensen dichter bij huis waarmee ik gewoon zou kunnen afspreken en waarmee ik mijn whisky zou kunnen delen. Daarom ben ik hier, eens kijken wie ik tegen kom
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
02 juli 2021 11:14 #68073 door HenkvTB
Beantwoord door HenkvTB in topic Blokker, Gerben Blokker is de naam
Hoi Gerben,
welkom bij de club.
Ik hoop je snel te ontmoeten bij een activiteit of festival.
Groet Henk

Meer
02 juli 2021 11:53 #68074 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Blokker, Gerben Blokker is de naam
Welkom bij de kudde, en mocht je vragen hebben of advies over wat dan ook over whisky, roep gerust
Slainthé

Meer
02 juli 2021 12:47 #68076 door Gerben Blokker
hoi Henk,
dat lijkt mij heel leuk, ik kijk er naar uit

Meer
02 juli 2021 15:29 #68077 door pvandalfsen
Welkom bij de club Gerben. Misschien is het goed om je ook bij onze Facebookpagina (Usquebaugh Society) aan te sluiten. Dan kunnen we verbinding houden!

Groet en we zien elkaar!

Paul

Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com