file Voorstelronde

Meer
13 mrt 2020 07:54 #67964 door Fernandes
Voorstelronde werd gestart door Fernandes
Goedemorgen,

Hallo, ik ben Lito Fernandes, 44 jaar gerijpt en in Harlingen gedistilleerd :-)

Sinds vorig jaar lid van Usquebaugh op aanraden van wijnhandel Joure, ben nu 2 a 2,5 jaar bezig met alles wat met whisky te maken heeft, het genieten van proeverijen, festivals, een drammetje met vrienden tot het verzamelen van de lekkere Ultimate's en Wolfburn's, daarnaast heb ook nog atrributen van Nikka, Kavalan, Amrut, Glenfiddich, Casqueteers, Carn mor, Glenfarclas, Aberlour, Ardbeg, Laphroaig, ardmore, HP, G&M, Glendronach etc. etc.
Veel van deze bottelingen worden af en toe opengetrokken om met vrienden te genieten van al dat mooi's.

Werk in Amersfoort momenteel, waarbij ik bijna wekelijks geniet van al het mooi's dat Van Wees te bieden heeft, en als je dan ook nog door die enthousiaste Marc geholpen wordt, dan krijgt elk drammetje een verhaal.

Heel actief op diverse fora op Facebook, waarbij kennis "drammetjes" gedeeld worden en bijvoorbeeld de whisky ruil beurs waar je je flesje kunt ruilen voor een andere mooie botteling.

In de tijd die ik nu bezig ben met de hobby "Whisky" veel interessante mensen leren kennen "sommige oude rotten in t vak" met heel veel kennis van Whisky, schotland en alles wat er mee te maken heeft.

Misschien dat ik jullie tegen ga komen op een proeverij van Usquebaugh of een andere gezellige happening op whiskygebied.

ik zeg Slainthe en tot snel,

Lito

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
14 mrt 2020 11:45 #67965 door Demelza
Beantwoord door Demelza in topic Voorstelronde
Dag Lito,

Dank je voor je bericht, en welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.533 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com