exclamation-circle BEST OF WHISKIES is live!

Meer
23 juli 2014 14:27 #62001 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic BEST OF WHISKIES is live!
Dus de wijnkoperij/winkel in Bussum en de whisky website hebben dezelfde naam, staan ook allebei op hetzelfde adres geregistreerd met hetzelfde telefoonnummer, delen zelfs de website, maar de website is jouw persoonlijke ding en heeft niets met de winkel te maken?
Het via de website aangeboden assortiment is ook niet in de winkel te vinden (wat ik wel zou verwachten)?

Als het één niets met het ander te maken heeft, waarom dan deze verwarrende constructie?
Ik had, net als Lodewijk en Teun, ook het idee dat het één geheel was, waarbij jij de whisky afdeling voor je rekening hebt genomen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
23 juli 2014 14:33 - 23 juli 2014 14:35 #62003 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic BEST OF WHISKIES is live!
lol, zo ff kijken en zie een maccie staan voor net geen 1000 eurie
klikken denk ik en zie een fouto foto van en mac FO 12 y.....

:woohoo:

en dan de misleidende prijzen zonder "vat"die vervolgens er nog bij komen :whistle:

€ 995,00 (ex. Vat)
€ 1.203,95 (inc. Vat) :evil:

Meer
23 juli 2014 15:22 #62005 door LUCKY NILS
Beantwoord door LUCKY NILS in topic BEST OF WHISKIES is live!
Dag Tom en anderen,

Liever had ik een gefeliciteerd gehoord, leuk dat je er mee bezig bent en tof man. Hard voor de whisky,mooi hoor die passie!

Maar goed whiskynerds willen alles weten ;) beetje pesten etc.. Leuk hoor.

Kijk, de voorraad staat niet in de winkel, ik ook overigens niet. Die kan je daar ook niet bezichtigen. Die staat op een andere locatie, vanwaar het verstuurt word en vanwaaruit ik mijn werkzaamheden doe. Vandaar ook mijn opmerking.
Maar aangezien ik er niet altijd nog mee bezig kan zijn is het makkelijker de winkel te gebruiken voor dringende vragen en post, en bestellingen that's all..

Natuurlijk schort er het een en ander nog aan: foto's etc. Ik ben er mee bezig, maar ik kan niet alles tegelijk doen.Maandag ga ik een dagje foto's uploaden. Ik heb het druk zat. DRUK DRUK DRUK

Wat betreft de BTW not included: Het is een webwinkel voor Azië en Russische markt etc. etc. etc. Daar bestaat 90% van mijn klandizie ook uit. Die betalen hier geen belasting, logisch toch? Het staat er ook gewoon bij hoor, iets kleiner. Kwestie van goed kijken....

Er zullen heus nog wel meer kinderziektes, foutjes etc. tussen zitten. Geef het tijd ik ben er mee bezig. Hier op onze site moet er ook zat gebeuren, toch?

VERDER WIL IK IEDEREEN BEDANKEN VOOR DE LEUKE FELICITATIES!! Het word echt gewaardeerd. Leuk alle steun en de hartverwarmende reacties ;) Dan ga ik nu verder met de drukte, bijvoorbeeld de site want ik heb het echt druk zat.

Nils

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
23 juli 2014 16:44 - 23 juli 2014 16:45 #62007 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic BEST OF WHISKIES is live!
Nils,

Jammer dat je het zo negatief opvat en ook als zodanig reageert, langs andere weg heb ik je eerder namelijk wel al succes gewenst (ik citeer "Risky business, maar succes!!"). Je uitleg was toen ook iets anders dan je nu beschrijft, dus vandaar de onduidelijkheid bij mij en daarom ook mijn vragen...

Meer
23 juli 2014 16:58 #62008 door LUCKY NILS
O, Tom zo was het ook niet bedoeld hoor en zeker niets persoonlijk naar jou of anderen toe! De meesten ken ik ook echt wel persoonlijk, vandaar ook continue die smiles (om dat te onderstrepen) en ik had jou succes wel al gezien hoor.

Verder heb ik het gewoon druk gap :silly:

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
23 juli 2014 19:56 #62009 door lodewijk
Beantwoord door lodewijk in topic BEST OF WHISKIES is live!
hoi Nils,

Zojuist lees ik je reactie op mijn bericht en de verdere reacties.
Ik wens je privé en zakelijk alle goeds toe !
Ik begrijp echter niet waarom jij als door een horzel gestoken reageert op een opmerking van mij die helemaal niet over jou gaat.
Je hebt in de aanvullende post de rolverdeling verder verduidelijkt maar dat had je had dat beter meteen kunnen doen.
En mocht je voortaan wel kritische opmerkingen krijgen aan je adres zie dat als waardevolle feed-back en wees er blij mee.
In het zakendoen gaat het echt om de klant hoor.

Lodewijk.

Meer
23 juli 2014 22:47 #62010 door LUCKY NILS
Dag Lodewijk,

Ben ook kort, rot week gehad privé. Ben ook maar een mens, jij ook. Iig sorry als Ik nors en kort over kwam.

Iig bedankt Lodewijk

Nils

Meer
28 juli 2014 14:48 #62031 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic BEST OF WHISKIES is live!
natuurlijk wensen we je dat het een groot succes wordt, en gezien de zeer aparte whisky s moet dat lukken

Suc7 ( dat is iets meer als succes haha)

Meer
29 juli 2014 16:12 #62038 door Roel
Beantwoord door Roel in topic BEST OF WHISKIES is live!
Ha Nils, ik vroeg me al af waar je mee bezig was. Succes jongen!

Tijd voor maken pagina: 0.246 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com