file Malt Project: Volume 4: Distilleries of Speyside

Meer
09 apr 2006 15:26 #5221 door Caledonians
Dit weekend hebben we ook deel 4 van Malt Project gekeken: The Distilleries of Speyside. Op disc 1 kwamen eigenlijk alle bekende en geliefde Speyside distilleries langs zoals Macallan, Aberlour, Glenfarclas en nog een aantal anderen. De stukjes waren over het algemeen erg interessant alleen ook bij deze lieten ze niet altijd even veel van de distillery zelf zien. Maar gelukkig deden ze dat bij de meeste wel. Op disc 2 kwamen ook nog een aantal interessante distilleries voorbij zoals Glenlivit en Benromach. Cragganmore stond er ook op alleen was dit alleen een N&T met de manager en lieten ze verder niks van de distillery zien, jammer. Verder op deze disc veel info over de Johnnie Walker en de Chivas blend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
01 juni 2008 16:08 #26675 door sixty dick
Sinds verleden week zaterdag in het bezit van de serie Malt Project, een uit vijf delen bestaande DVD reeks, die ik overgenomen heb van Scott. Gisteravond aan begonnen met deel 4, distilleries van Speyside.
Bijzonder leuk om plekjes te herkennen die ik onlangs bezocht heb. Kijk je toch met andere ogen naar de beelden vind ik.

Wel vrij oppervlakkig naar mijn mening maar zeer onderhoudend en leuk om te bekijken.

Gr, sixty dick.

Groeten,
Sixty Dick.

www.sixtydick.nl

Bijlage:

Meer
01 juni 2008 21:03 #26679 door paulswhiskyminiatureworld
Afgelopen week is ook deel VI binnengekomen. Hij is half mei uitgekomen.

Dit keer aandacht voor \"The Coastal and Island Distilleries\". Hierin zijn te zien Old Pulteney, Highland Park, Scapa, Loch Ewe, Oban, Tobermory/Ledaig, Bruichladdich (met information over Port Charlotte en X4 whiskies), Kilchoman, Springbank/Glengyle (en een beetje Glen Scotia).

Ik heb al enkele stukken bekeken en het is dezelfde Malt Project kwaliteit, die er op de vorige DVD's ook al te zien was.

Paul Verstappen
www.paulswhiskyminiatureworld.nl

Tijd voor maken pagina: 0.152 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com