file WHISKY: the Islay Edition

Meer
16 jan 2011 22:12 #46345 door LUCKY NILS
Beantwoord door LUCKY NILS in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
en daarom dus torrent...

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
16 jan 2011 23:56 #46347 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
LUCKY NILS schrijft:

en daarom dus torrent...

Jij drinkt ook altijd het liefst whisky van een ander? ;)

Meer
17 jan 2011 00:19 #46348 door LUCKY NILS
MadMaster schrijft:

Why...ur buying ;)

Ik ben gewoon groot voorstander van downloaden. films, en muziek worden kunstmatig behoorlijk hoog gehouden. Geloof me ik weet waar ik over praat. Heb zelf jaren lang een platenlabel gehad. 1 cd die je in de winkel koopt kost zo'n 0,72 cent per stuk om te produceren.(mastering & producing niet meegerekerend).

De prijzen gaan nergens meer over tegenwoordig. komt niet ten goede aan de artiest. Die ziet er niks van terug.Door downloaden is er een groter bereik. mensen zullen dan misschien sneller naar een optreden gaan waardoor de artiest dan wel wat kan verdienen.

We kunnen nu een hele discussie houden over dowloaden wel of niet. Dat is niet mijn punt maar als ze 12,- vragen voor verzendkosten vragen ze er gewoon om.

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
17 jan 2011 01:21 #46350 door BracklaBoy
Beantwoord door BracklaBoy in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
Voor deze knuppel in het hoenderhok heeft Nils weer een karmapuntje verdiend ;-)

Meer
17 jan 2011 01:31 #46351 door LUCKY NILS
bedankt!

Meer
17 jan 2011 10:36 #46356 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
LUCKY NILS schrijft:

MadMaster schrijft:

Why...ur buying ;)

...

Hmmm, dit gaat wat off topic, maar dat moet dan maar...

Ik geef ruiterlijk toe dat ik zelf niet alles officieel koop op audio-/video-gebied en zelfs zelf audio-opname's maak van (pop/rock)concerten met professionele opname-apparatuur en deze (gratis!!) via torrents distribueer. Wat dat betreft ben ik het met je eens qua bereik, spreiding van muziek e.d. Ook ik heb namelijk enige ervaring in de muziekbusiness.

Ik denk echter dat de prijs voor de DVD (€29,99) redelijk is voor een onafhankelijke productie van een kleine productiemaatschappij als deze (het is geen Warner Bros of Dreamworks die de film uitbrengt), dus dat is voor mij de reden om de DVD legaal aan te schaffen.
Het gaat niet alleen om een schijfje en een hoesje, de film moet immers ook nog gemaakt worden en de mensen die aan het maken van de film meegewerkt hebben zullen ook een boterham op de plank willen hebben.
Die 12 Euro verzendkosten vind ik ook wat exorbitant, maar aangezien ik destijds een all-in prijs heb betaald in Leiden heb ik dat niet gemerkt.

Een torrent voor deze film vind ik op zich prima, mits dat door de producenten zelf geïnitieerd wordt en je de keuze hebt om de hard-copy aan te schaffen of de torrent-file (Avi/DivX) te downloaden tegen de daarvoor geldende prijs.

Ik ben gek op knuppelen in het hoenderhok, maar n.a.v. een recensie en de te betalen kosten voor het product hier om een torrent vragen vind ik wat overdone.
Ik ga 'm in ieder geval niet maken...

Meer
17 jan 2011 14:21 #46361 door Obi1r
Beantwoord door Obi1r in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
Misschien als je de makers erop wijst dat 12 euro wellicht redelijk is als de DVD naar Tahiti gestuurd moet worden... ik denk dat het toch wel aan hun verstand te brengen is dat zo'n bedrag aan verzendkosten nogal een dood doener is.

Trouwens wat de torrents betreft wel met beiden eens (MadMaters en Nils), maar een beetje torrent gebruiker heeft niet echt een linkje nodig toch om te vinden wat hij wil..?
Maar na wat zoeken denk ik niet dat er een torrent van is...
Ben er toch meer een voorstander van om de DVD te kopen in dit geval, maar wel even afwachten tot ik 'm ergens tegenkom

Wat is de waarde van een barrel zonder bodem?

Meer
18 jan 2011 12:18 #46375 door Laddie Teun
Beantwoord door Laddie Teun in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
begreep inmiddels dat ze op het whiskyfestival in Gent aanwezig zijn (11-12-13 februari). Daar ben ik ook. Dus zal daar wel een DVD meenemen. Mocht nog voor een van de forumleden ook den DVD mee moeten meen dan stuur me maar ff een mailtje.

Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen.
Gemak. Onafhankelijk. Deskundig advies en de beste prijs.
www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Meer
18 jan 2011 19:33 #46386 door Liefmans
Beantwoord door Liefmans in topic Re:WHISKY: the Islay Edition
Ben ik de enige die zich stoort aan de verkeerde uitspraak van de namen van de stokerijen in de trailer? zelfs islay kunnen ze niet uitspreken,

Vermoed dat den bob daar voor iets tussen zit.

Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com