file Glendronach 8 Octarine gespot in Frankrijk

Meer
24 aug 2015 14:19 #64464 door Panther
Ik weet het, het is niet naast de deur maar ik zag eergisteren nog 6 flessen Glendronach Octarine staan in de schappen van de Auchan in Dieppe. Wellicht hebben andere vestigingen dichter bij huis ze ook nog staan. De prijs: 32 euro p/s.
Ik was helaas op de motor en al afgeladen vol met bagage anders had ik er zeker een aantal meegenomen.
Wellicht heeft iemand die er vanwege zaken of vakantie in de buurt komt hier wat aan.
Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
25 aug 2015 09:34 #64465 door Tom_MadMaster
Dank voor de tip, maar die flessen hebben jarenlang in de Nederlandse winkels gestaan terwijl er bijna niemand naar omkeek. Nu de Octarine niet meer geproduceerd wordt, is het ineens een rariteit... :woohoo:

Meer
25 aug 2015 09:40 #64466 door Sjoerd
Er was in een of andere Facebook groep iemand die daar heel hard over riep. Blijkbaar werkte dat want het ging maandenlang nergens anders meer over.

Meer
25 aug 2015 10:47 - 25 aug 2015 10:50 #64468 door Roel
Gek is dat want het was toch een heel aardige borrel.

Tussen haakjes: heeft iemand The Hielan al geprobeerd? Lijkt hij op de Octarine?

Meer
25 aug 2015 19:08 #64471 door Panther
Eens, ik heb m altijd met veel plezier gekocht en gedronken. Prachtige whisky voor de ca 26€ die je er oorspronkelijk voor betaalde. Ik heb ook nog wel wat staan maar ach, te veel whisky kan je natuurlijk nooit hebben.

Meer
26 aug 2015 11:09 #64472 door Tom_MadMaster

Er was in een of andere Facebook groep iemand die daar heel hard over riep. Blijkbaar werkte dat want het ging maandenlang nergens anders meer over.

Mijn reactie daarop destijds:

's Ochtends vroeg even een flesje Octurine bottelen... ;)

Meer
27 aug 2015 10:06 #64474 door Roel
Meen je dat nou Tom...?

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com