file Huisjes in Schotland!

Meer
21 nov 2012 01:44 #56199 door Sjoerd
Huisjes in Schotland! werd gestart door Sjoerd
Lieden,

Komend jaar willen Anneke, Ot en ik naar Schotland op vakantie. Omdat 'de unit' dan pas een half jaar oud is gaan we niet kamperen, maar willen we huisjes boeken.

We zijn van plan om een nachtje Edinburgh te doen, daarna door naar de omgeving van Inverness/Nairn. Daarna via een nachtje Fiddler's naar Skye en daar weer een weekje te blijven.

Gezien ik helemaal nog niet bekend ben in de Highlands, Speyside en Skye bij deze de vraag om tips! We zoeken een klein enigszins afgelegen huisje, maar ook weer niet TE ver uit de bewoonde wereld.

Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
21 nov 2012 02:11 #56200 door MaltMartin
Beantwoord door MaltMartin in topic Re: Huisjes in Schotland!
Hi Sjoerd,

Wat ik zelf twee weken geleden heb gedaan is een huisje gehuurd tegenover het bekende Highlander Inn in Craigellachie. The Highlander Inn verhuurt deze huisjes (2 in totaal). Je hebt dan je eigen voordeur maar kan wel gebruik maken van ontbijt in het hotel. Zie voor meer informatie: whiskyinn.com.

Met een goede babyfoon kun je bovendien 's avonds nog een dram drinken in the bar van Highlander Inn ;)

Stuur anders een PM als je meer gedetailleerde informatie wil.

Martin

Meer
21 nov 2012 02:50 #56201 door whisky1967
Beantwoord door whisky1967 in topic Re: Huisjes in Schotland!
Er is heel veel self catering te vinden, als je buiten het seizoen gaat is dit ook nog eens heel goed te doen.
Zit je enigszins in het seizoen dan moet je echt reserveren. Buiten het seizoen kun je voor een paar honderd euro per week een prima huisje met wifi hebben.

Meer
21 nov 2012 06:28 #56208 door BracklaBoy
Beantwoord door BracklaBoy in topic Re: Huisjes in Schotland!
Als Jon een beetje doorklust deze winter is er tegenover Fiddlers ook een optie voor kamer met keuken / self catering.

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com