× Alles

exclamation-circle Kennis opdoen, bijhouden of gewoon leuk, twee online presentaties over whisky.

Meer
31 mrt 2021 10:23 #68057 door JoukeH
Beste mede whiskyliefhebbers.

Ik ben sinds kort lid en heb mij via dit forum uitgebreid voorgesteld. Ik ken slechts een enkeling, maar ga ervan uit dat er veel whiskykennis bij jullie aanwezig is. Helaas kunnen we al sinds een jaar niet meer naar Schotland om distilleerderijen te bezoeken, tastings bij te wonen, en soms mooie en bijzondere drams te proeven en natuurlijk ook van het land en de mensen te genieten. Het ziet er helaas naar uit dat het overigens nog wel een paar maanden kan duren voordat er überhaupt zicht is op reizen naar Schotland.

Om toch met Schotland bezig te zijn heb ik eind vorig jaar een tweetal online presentaties gegeven op facebook. De eerste ging over het gehele distillatieproces van single malt whisky en een online bezoek aan de schitterende Tormore distilleerderij. In de tweede online presentatie ben ik dieper in de rol van het eikenhouten vat gedoken.

Wellicht vinden leden met nog niet zoveel kennis over whisky het leuk om deze een keer te bekijken. Ze duren ongeveer een uur en zijn voorzien van eigen filmpjes en foto's.
Ben je al wel een whisky pro, maar mis je Schotland net zo veel als ik, dan is het misschien leuk om met een whisky in de hand de presentaties een keer te bekijken.

Voor de goede orde, het zijn geen promo filmpjes voor mijn reisbureau hoor, maar zijn echt alleen bedoeld als kennisdeling.

De links heb ik hieronder bijgevoegd.
Mocht je ze bekeken hebben, laat dan weten wat je ervan vindt. Er is gevraagd om er nog een paar te presenteren, maar dat kost wel wat voorbereidingstijd.

fb.watch/4zWnB4kUtd/ (de eerste 13 minuten kan je doorspoelen, dat is stilstaand beeld)
fb.watch/4zWm4fliZS/ (de eerste 8 minuten kan je doorspoelen, dat is stilstaand beeld)

Veel kijk plezier

met vriendelijke groet,

Jouke Karper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com