× Alles

check Clubbotteling 30yo?

Meer
06 juni 2021 14:42 #68060 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Clubbotteling 30yo?
is er al iets meer bekend?

gaat het nog door uberhaupt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 juni 2021 16:12 #68061 door HenkvTB
Beantwoord door HenkvTB in topic Clubbotteling 30yo?
Hoi Eric

Via e-mail hebben we alle geïnteresseerden geïnformeerd. Dit is ook op Facebook gebeurd.
Op Facebook staat ook het filmpje van het proeven.

Meer
06 juni 2021 17:08 #68062 door HenkvTB
Hoi Eric

Heb jij geen e-mail ontvangen?

Meer
06 juni 2021 22:49 #68063 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Clubbotteling 30yo?

Hoi Eric

Heb jij geen e-mail ontvangen?

Nee niks ontvangen. Waarschijnlijk ben ik toch te laat geweest om 1 van de twee flessen te bemachtigen. :(
Ik bezit geen facebook , insta of dergelijke maar was van plan mijn ongelijk te bewijzen en had me toch aangemeld voor een fles. Ach een leer voor de volgende keer.
Ik hoop in ieder geval dat het een succes is geweest!:P

Slainthe

Meer
06 juni 2021 23:32 #68064 door HenkvTB
Hoi Eric

Neem aub contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Volgens mij sta je wel op de lijst. Misschien verkeerd e-mail adres

Meer
06 juni 2021 23:37 #68065 door HenkvTB
Sommige van jullie hebben een of meerdere clubbottelingen besteld. Er zijn al vragen gesteld over de levering van deze botteling. Het lijkt ons goed mee te nemen in de stand van zaken. Dit hebben we via e-mail al gedaan, maar willen het ook hier melden.

Onze 30 jarige blend TridheaD wordt hoogst waarschijnlijk niet geleverd.

We hebben deze jubileum botteling besteld bij een tussenpersoon.
Na het oordeel van Sandor en Michiel (zie de film op Facebook) hebben we etiketten ontworpen, naar de flessen gekeken en een importeur benaderd.
Helaas heeft deze tussenpersoon ons toen gemeld dat de verkoper niet meer reageerde.

We hebben meerdere malen gevraagd of er inmiddels wel een reactie is. We bleven hopen dat onze jubileum 30YO blend toch nog komt, en de verkoper door Corona was uitgevallen.

Op dit moment weten we het nog steeds niet of onze Tridhead nog gaat komen en gaan er daarom vanuit dat Tridhead niet voor ons is.

Gezien ons beleid met de aankoop van clubbottelingen hebben we hier geen financiële schade van ondervonden. We zijn naarstig op zoek naar een passend alternatief.

Wil je ons hierbij helpen meld dat dan bij mij of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meer
06 juni 2021 23:38 #68066 door HenkvTB
Na bovenstaand bericht hebben we de tussenpersoon om de contact gegevens van de verkoper gevraagd zodat we telefonisch contact konden hebben. Dit kregen we!
Bij het telefoongesprek bleek dat de verkoper 2 maanden met ouderschapsverlof was en daarom niet reageerde. Hij wist ook niet van onze bestelling.

We hebben onze afspraken met de tussenpersoon besproken en:

TridheaD komt toch dit jaar!

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com