× Alles

check Clubbotteling 30yo?

Meer
01 mrt 2021 17:07 #68044 door pvandalfsen
Clubbotteling 30yo? werd gestart door pvandalfsen
30 Jarig jubileum: Clubbotteling

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Het is ons in ons jubileumjaar nog niet gelukt om een 30-jarige whisky te selecteren als clubbotteling. Nu hebben we via één van onze leden wél een mogelijkheid gekregen om een betaalbare en goede whisky van die leeftijd te selecteren. Bij deze mail treffen jullie een beschrijving van deze whisky aan (inclusief proefnotities). Kosten zijn naar schatting 150,00 per fles (excl. vezendkosten naar huisadres). We moeten er een minimumaantal afnemen, toch is er maar een beperkt aantal flessen beschikbaar.

Via Facebook is er door onze voorzitter al een bericht verspreid met de vraag om evt. belangstelling voor deze botteling kenbaar te maken. Omdat niet alle leden op Facebook actief zijn vragen we jou bij deze om als je belangstelling hebt dat aan ons kenbaar te maken. Wij zijn best enthousiast maar op basis van dat enthousiasme alleen kunnen we niet beslissen.

Graag horen wij per mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of jullie belangstelling hebben voor een deze mogelijke clubbotteling.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
04 mrt 2021 13:00 #68046 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Clubbotteling 30yo?
Hallo, mooi initiatief, echter niet echt een botteling waarvan je zegt wow... zeker als het een 30 jarig iets moet zijn, voor 150
Waarom... 1 een blend... 2 ays....3 ik ben persoonlijk geen provenece afvullingen fan, te vaak saai, plat en weinig body, maar als gezegd dat is persoonlijk en 4... de prijs
Een passende oplossing heb ik helaas ook noteert dus succes met verder speurwerk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HenkvTB

Meer
09 mrt 2021 09:00 #68047 door Ray
Beantwoord door Ray in topic Clubbotteling 30yo?
Persoonlijk juig ik dit initiatief zeker toe. Probeer maar eens een 30 jaar oude whisky te vinden voor een redelijke prijs. Helaas nog niet zo veel informatie beschikbaar.

Wat ik me wel afvraag is of iemand van de club deze blended malt al geproeft heeft en zo beoordeeld heeft of deze whisky Usquebaugh Club botteling waardig is.

Wat vinden andere leden? Is er al een indicatie of het deze gaat worden?

Meer
09 mrt 2021 09:48 #68048 door HenkvTB
Beantwoord door HenkvTB in topic Clubbotteling 30yo?
Sorry voor de late reactie.

Dankjewel

De botteling is geproefd door een lid en toen was de score 87/88. Hierbij was deze botteling voor ons US waardig. Het was echt niet mogelijk om deze met 60 leden te gaan selecteren en keuren.

Op de ALV gaan we wat meer vertellen over een extra tasting die we gaan verzorgen. Zie deze werkwijze maar als een voorproefje US nieuwe stijl.

Dus graag nog geduld tot de ALV op 21 maart. De uitnodiging hiervoor volgt zsm.
Op de ALV presenteren we de plannen en vragen we goedkeuring voor onze plannen.

Meer
09 mrt 2021 09:52 #68049 door HenkvTB
Hoi Eric
Dankjewel voor jouw reactie.

Wanneer de ALV hiermee instemt gaan we dit jaar nog een botteling proberen.
De 30 YO is nog van het lustrum. Vaten met 30 single malts, 30 jaar oud en een 30 jarig US vonden we wel een leuke combinatie, en er was weinig betaalbaar aanbod.

Meer
09 mrt 2021 13:09 #68050 door whatnol
Beantwoord door whatnol in topic Clubbotteling 30yo?
Ik durf wel te zeggen dat de proefpersoon zeer betrouwbaar is.
Ik ben blij dat de us met een mooie 30 jaar oude botteling kan komen voor het 30 jarig bestaan met een naar mijn mening heel mooie prijs.

Mvrg Nol Willems
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HenkvTB

Meer
09 mrt 2021 17:30 #68053 door Pindahaas
Beantwoord door Pindahaas in topic Clubbotteling 30yo?
Ik ben ook geinteresseerd en heb al een mail gezonden naar het Secretariaat

Meer
09 mrt 2021 20:01 #68054 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Clubbotteling 30yo?
Als jullie maar niet op 30% alc. vol. afvullen :woohoo: haha... nee ff serieus. Fijn om achter de gedachte en uitvoering te komen zo.
Wekt toch nieuwsgierigheid, dus graag meer info en lijkt me we een fles waard om aan te schaffen nu.

Slainthe

Meer
09 mrt 2021 21:57 #68055 door HenkvTB
Hoi Eric
Meer info is er op dit moment niet behalve dat we veel belangstelling hebben en een gelimiteerde hoeveelheid. Ik zou niet te lang wachten.

Tijd voor maken pagina: 0.215 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com