× Alles

question-circle poll ,:Het fles gewicht bepaald mijn aankoop ?

Enquete: Een zware fles, met drank/whisky, is ook betere kwaliteit en koop ik dus sneller ?

Ja, ik verwacht in een zware fles ook een betere whisky
1 25%
Nee, de fles bepaald absoluut niet mijn aankoop
3 75%
Totaal aantal stemmers: 4 ( EMalt, DokterBol, Maarten, Eric D. )
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
15 nov 2019 19:25 - 15 nov 2019 20:04 #67749 door Eric D.
Naar aanleiding van het nieuwsbericht van 14-11-2019, waarbij ik met mega-galactisch , heb lopen ergeren aan de nonsens van het eeuwige milieu -gen**ks. Daarbij moeten producenten ervoor gaan zorgen dat verpakking zo Licht mogelijk in gewicht moeten zijn , dus dunner plastic voor de shampoo en dunner glas voor 'sterke' dranken
De volgende stelling , is dan ook, of je een Whisky , EERDER zou kopen als het in een zware fles zit , dan dat het in een licht-gewicht verpakking zou zitten......
zie filmpje :
https://www.youtube.com/watch?v=IE1ofxt5ySs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
15 nov 2019 19:30 #67750 door BigBarrel
Hoi Eric, ik wil hier wel even op reageren. Ik denk dat de gegeven antwoorden niet helemaal correct zijn. Ik zou namelijk wel voor de zwaardere fles gaan maar niet omdat dit automatisch een betere whisky zou zijn. Het gevoel wat ik heb als ik een fles vast houdt heeft niets te maken met de kwaliteit van de whisky.

my 50cents

Meer
15 nov 2019 19:46 #67751 door Eric D.

BigBarrel schreef : Hoi Eric, ik wil hier wel even op reageren. Ik denk dat de gegeven antwoorden niet helemaal correct zijn. Ik zou namelijk wel voor de zwaardere fles gaan maar niet omdat dit automatisch een betere whisky zou zijn. Het gevoel wat ik heb als ik een fles vast houdt heeft niets te maken met de kwaliteit van de whisky.

my 50cents

Dank voor je reactie, dit is namelijk wel de veronderstelling die ze aannemen , terugkijkend naar het nieuwsberichtfilmpje

Slainthé

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com