× Alles

file Highland Park en het nieuwe

Meer
24 okt 2019 09:04 #67710 door cor0566
Hoi.
Nog niet zo lang geleden had HP maar enkele DBs. Ik bedoel de tijd van 12 - 15 - 16 - 18 - 25 - 30 en een enkele uitzondering.
Nu hebben ze TE ( met nadruk ) volgelingen om op te noemen. Laten we wel wezen. Stel dat je HP ( de whisky ) verzamelt. Dan krijg je je kast nooit meer vol. Wat vonden jullie hiervan. Ontelbare bottelinen in combi met Hoge prijzen en afgenomen kwaliteit. Oké mijn mening. Ik hoor graag jullie mening en ontvang graag tips over een HP die eruit knalt. Groeten Cor
L

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
24 okt 2019 10:09 #67711 door BigBarrel
Beantwoord door BigBarrel in topic Highland Park en het nieuwe
Highland Park, mooie vraag Cor. Wat vindt ik daar als slijter van. Highland Park heeft een unieke marketing strategie bedacht in mijn ogen. Zakelijk hebben ze het perfect gedaan. Als je de uitstraling van het gefiguurzaagde houten kistje mooi vindt en een aanvulling van je kunst objecten dan heb je geen miskoop.....en anders......... ik geloof dat ik dit beter niet kan zeggen. :-)

Meer
24 okt 2019 15:41 #67712 door cor0566
Beantwoord door cor0566 in topic Highland Park en het nieuwe
Hoi.
Altijd leuk reactie te krijgen.
Marketingtechnisch inderdaad een superzet van HP.
Het werkt, wat kun je ze dus kwalijk nemen.
Het is ook niet dat ik ze iets kwalijk neem, maar ik ben zo benieuwd naar reacties uit het veld.
En ook benieuwd naar die tip naar de uitschieter, want het was wel degelijk een favoriet van me.
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer, dus nogmaals, kom met die tip.
Groeten Cor

Meer
27 okt 2019 12:15 - 27 okt 2019 12:15 #67716 door bdijkslag
Beantwoord door bdijkslag in topic Highland Park en het nieuwe
Hoi,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Highland Park altijd graag gedronken heb, maar nu wel heel erg aan de standaardlijn ben blijven hangen, die ik qua karakter echter ook veranderd vind.

Waarom ben ik dan aan de standaardlijn blijven hangen? Exact wat jij (Cor) ook beschrijft, door de bomen het bos niet meer zien. Daarbij een hype effect; vindt ik sommige zaken of niet meer prijstechnisch interessant of uberhaupt al niet meer te kopen ten tijde van de 'launch'.

Dus sorry, qua uitschieter kan ik je niet helpen, maar een parallel zie ik wel qua packaging. Waar nu een houten Drakkar de aandacht trekt, had je vroeger natuulijk de mooie doosjes met zonsondergangen van Highland park die de aandacht trokken op de plank in de slijterij. Maar toen nog geen bomen en bos-effect :)

Bennie

Meer
29 okt 2019 19:45 #67719 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Highland Park en het nieuwe

cor0566 schreef : Hoi.
Nog niet zo lang geleden had HP maar enkele DBs. Ik bedoel de tijd van 12 - 15 - 16 - 18 - 25 - 30 en een enkele uitzondering.
Nu hebben ze TE ( met nadruk ) volgelingen om op te noemen. Laten we wel wezen. Stel dat je HP ( de whisky ) verzamelt. Dan krijg je je kast nooit meer vol. Wat vonden jullie hiervan. Ontelbare bottelinen in combi met Hoge prijzen en afgenomen kwaliteit. Oké mijn mening. Ik hoor graag jullie mening en ontvang graag tips over een HP die eruit knalt. Groeten Cor
L

Hoi Cor, als eerste met je stelling helemaal eens,en wat toppeetje betreft , na diverse parkjes geproefd te hebben, zowel de 12 t/m 40 years old , alsook diverse merchandice uitvoeringen, aka Walhallas, Earls set etc, is er 1 die me altijd bij blijft..... , een Maxxium Netherlands uitvoering namelijk deze

www.whiskybase.com/whiskies/whisky/11579/highland-park-1986

Nog 2 flesjes in huis die bij een passend moment onze glaasjes mogen vullen....

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com