× Alles

file Op sterven na dood !

Meer
02 feb 2020 16:23 #67944 door cor0566
Beantwoord door cor0566 in topic Op sterven na dood !
Jammer.
En hiermee bedoel ik het ter ziele gaan.
Komt dit door de overvloed aan SM ( ik bedoel dus Soc Media ), zoals
Facebook / Twitter, etc ??
Jammer, het persoonlijke word vervangen door het virtuele, zoals op zovele vlakken in deze maatschappij, Ik vind dat jammer een ander misschien geweldig.
Maar dit is wat overblijft, Virtuele vriendschap en virtuele overdracht van info, en het persoonlijke ?? da was vroeger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
04 feb 2020 09:16 #67945 door Basslutter
Beantwoord door Basslutter in topic Op sterven na dood !
Pogingen tot reanimatie stranden volgens mij niet maar duren vooral heel lang. Zoals ik het zie zijn de ideeën er wel alleen is de uitvoering er nog niet. We zijn er met z'n allen bij als we de vereniging weer tot een succes willen maken. Dat een website met een forum veel minder gebruikt wordt is logisch aangezien dat vrij ouderwets is. Er wordt gewerkt aan een nieuwe site en daarbij horende nieuwere varianten van mediagebruik. Doe vooral mee in plaats van afhaken... Ik blijf ik ieder geval meedoen.

al doende leert men...
buurmannenvanhetvat.wordpress.com

Meer
04 feb 2020 13:17 - 04 feb 2020 13:17 #67946 door Eric D.
Beantwoord door Eric D. in topic Op sterven na dood !

Er wordt gewerkt aan een nieuwe site en daarbij horende nieuwere varianten van mediagebruik. Doe vooral mee in plaats van afhaken... Ik blijf ik ieder geval meedoen.

Nieuwere media? Moet ik me dan dus(verplicht) aansluiten en accounts aanmaken op social media , waar ik geen behoefte aan heb?
Ik heb geen facebook, instragram, toktoks of wat dan ook, en wil t niet eens, deze sits op t www, is dan ook prima, voor iedereen toegankelijk, ten alle tijden, als een verbetering zou moeten komen dan in een app vorm

Succes

Meer
05 feb 2020 11:02 #67947 door Basslutter
Beantwoord door Basslutter in topic Op sterven na dood !
Uiteraard is niks verplicht maar als je meerdere mensen wil bereiken dan moet je meerdere kanalen gebruiken. Dus en Kiln, website etc voor mensen die daar hun informatie vandaan willen halen en sociale media of een combinatie van alles voor degene die daar behoefte aan hebben. De kunst is om mee te gaan in de ontwikkelingen maar wel iedereen blijven bereiken dus het oude niet zomaar weggooien.

al doende leert men...
buurmannenvanhetvat.wordpress.com

Meer
16 feb 2020 12:26 #67957 door Laddie Teun
Beantwoord door Laddie Teun in topic Op sterven na dood !
ik vrees ook helaas voor het gezond voorbestaan van vereniging inde huidige vorm....

Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen.
Gemak. Onafhankelijk. Deskundig advies en de beste prijs.
www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Meer
10 mrt 2020 17:12 #67963 door elepelaar
Beantwoord door elepelaar in topic Op sterven na dood !
Jammer Tom, ik zal je missen maar hopelijk zien we je buiten de club om nog eens.

Tijd voor maken pagina: 0.579 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com