× Alles

exclamation-circle Skiff BYO nieuwjaarsborrel Zo 13 JAN met veiling voor het goede doel

Meer
11 dec 2018 10:09 - 11 dec 2018 12:17 #67381 door LUCKY NILS
Dag mede clubleden,

Het is weer de tijd van het jaar dat het heel erg druk is en ik eigenlijk nauwlijks mijn gezin zie..Ach ja whisky is wel leuk :) .

Zondag 13 Januari rond 14:30 gaan wij weer lekker tasten in de Skiff, the Hilversum (kampstraat) Kosten zijn wederom €5,- en Barry zal wederom lekkere hapjes verzorgen en jullie krijgen daarbij een consumptie voor Koffie, fris bier.

Het goede doel:

Ook zie ik ruimte om naast de aankondiging van de jaarlijkse nieuwjaarsborrel wederom iets te doen voor het goede doel.

De afgelopen jaren hebben wij de volgende doelen gesteunt als club:

- Tsunami Relief Fund (via Eric Lepelaar)
- Stichting ALS
- Kanker fonds
- Metakids

Dit jaar een goed doel wat helaas wat dichter bij huis is en helaas ook verantwoordelijk is dat ik niet meer zo vaak op proeverijen en festivals aanwezig kan zijn, daar Fybromylagie ook in mijn eigen gezin voorkomt bij mijn wederhelft.

Het leek mij dit jaar goed om deze ziekte te gaan steunen via 2 goede doelen. ( LEES HET HIER WAT FIBROMYALGIE IS ) .

Helaas is er veel onderzoek nog nodig en is er veel nog onbekend over deze aandoening/ziekte. Dit onderzoek kost zoals jullie begrijpen veel geld en hopelijk mede met onze steun als club kan er in de toekomst een genezing gevonden worden om Fybromylagie definitief te kunnen genezen.

Ik wil de opbrengst van de sample en whisky related items veiling dit jaar schenken aan 2 stichtingen die zich daarmee bezig houden:
- Stichting Fibromylagie en Samensleving (FES)
- Reuma Nederland steunt daarbij ook in onderzoek.

Jullie kunnen jullie inbreng hier laten weten voor de Sample veiling en of Mail mij via deze link

Er kunen ook items online geveild worden via aparte entries op het forum van levenswater. Deze lopen dan 13 Januari om 17:30 af en zullen NIET op de veiling in de Skiff worden geveild maar op ons eigen forum.

Veder heb ik nog wat hulp nodig om in drukte dit een beetje te monitoren. Ik weet dat Erik Lepelaar heeft aangeboden om te gaan helpen, bij deze thanks!
Mijn vriend Henk Ensink zal ook een oogje in het zicht houden. Helen Ensink ben je wederom veilingmeester?

ETEN

Het lijkt mij wederom leuk om na de tasting en veiling met zijn allen wederom een hapje te eten. Ik wil tevens gelijk polsen waar jullie voorkeur naar uit gaat:

Restaurant Su all you can eat
of
Restaurant Sumo Sushi & Grill all you can eat

Met vriendelijke groet,

Nils

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
11 dec 2018 11:49 #67383 door florisbk
Hoi Nils,

Ik kan helaas niet aanwezig zijn maar steun het initiatief graag.
Voor de veiling stel ik twee samples beschikbaar van de nieuwste whiskynerds releases:

5cl Springbank 23y: https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/120689/springbank-1995-wn
5cl Lagavulin 21y: https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/119208/lagavulin-1997

veel succes!
groeten

Floris
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LUCKY NILS

Meer
11 dec 2018 12:02 #67384 door LUCKY NILS
Floris,

Dank dank dank!

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
13 dec 2018 14:09 #67399 door Sandokan
Allen en Nils in het bijzonder,

Geweldig initiatief wederom *thumbs up*!

Helaas, helaas, ik ben verhinderd. Echter: goed voorbeeld doet goed volgen dus ook ik ga snuffelen in mijn kast of ik nog iets leuks heb voor de veiling. Ik houd jullie op de hoogte.

Met warme groet,

Sándor

"Een glaasje port, Ellen?"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LUCKY NILS

Meer
16 dec 2018 12:36 - 16 dec 2018 12:37 #67435 door Martin
Hoi Nils,
Prima initiatief weer.
Voor de veiling stel ik een 5cl sample beschikbaar van deze Glendronach 1993

www.whiskybase.com/whiskies/whisky/10926/glendronach-1993-wt

Je moet maar even kijken of dit on line of ter plekke geveild wordt.

De 13de ben ik er bij.

Groet
Martin

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
17 dec 2018 12:59 #67444 door LUCKY NILS
Dank je Sandor en Martin,

Martin live veiling doen met je sample? Leuk man!

Sandor, komt goed en jij ook bedankt!

Meer
19 dec 2018 21:14 #67462 door puddle66
Hoi Nils,

Ik ben er ook weer bij.

Voor het goede doel neem ik een 5cl sample mee. Glenburgie 1966

www.whiskybase.com/whiskies/whisky/20599/glenburgie-1966-gm

Meer
20 dec 2018 09:53 #67468 door LUCKY NILS
Nice!

Meer
21 dec 2018 08:24 #67471 door Tom_MadMaster
Al eerder langs andere weg gemeld, maar ik ben van de partij met een nog nader te bepalen bijdrage voor de veiling...

Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com