Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Alles
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Registratie formulier kapotc

Registratie formulier kapotc 24 feb 2018 23:51 #66979

• JeroenK
  • JeroenK's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Spirit
  • Fresh Spirit
  • Ontvangen bedankjes 0
Hela,

2 van m'n vrienden hebben allebei geprobeerd een account te registreren voor de site en t forum maar het lukt ze niet. Het formulier lijkt kapot. Kan iemand daar eens naar kijken?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Registratie formulier kapotc 01 mrt 2018 12:06 #66984

Hoi Jeroen, toevallig ben ik in het Forum en zie je bericht staan. Jammer dat niemand dit even naar mij heeft doorgezet. Ik zie dat door een update de nieuwe Captcha 2 button (ik ben geen robot) voor de verzendbutton is komen te staan. Heb een en ander nu custom aangepast en denk dat het wel weer werkt. Als iemand iets ziet of mist laat het even weten.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JeroenK

wanneer...... 01 mrt 2018 12:56 #66985

BigBarrel schreef : Als iemand iets ziet of mist laat het even weten.....

Zie foto; Sjoerd heeft dit maandag gezien en zie ook dat Bennie er op gereageerd heeft.

Dat brengt me (of topic) wel op een aantal vragen:
* wanneer is de ALV, 26 maart is met potlood geschreven en wachten is op verdere aankondiging
* wanneer wordt de contributie afgeschreven?
* wanneer mogen we de volgende Kiln verwachten?
* wanneer wordt de clubbotteling op een veiling aangeboden?

Moet ik me als lid zorgen gaan maken over de club of zie ik spoken en is alles in kannen en kruiken. En laat het alsjeblieft het laatste zijn........
Bijlagen:

wanneer...... 01 mrt 2018 22:37 #66986

Bram,

Allereerst wil ik wel even melden dat ik het niet van goede smaak vind getuigen om een foto van een besloten facebook-groep publiekelijk te delen zonder toestemming.

Maar hierbij de antwoorden op je vragen;

- De datum van 26 maart staat nog steeds met potlood geschreven, al zal het een uitdaging worden om deze datum nog daadwerkelijk te halen. Zodra hier duidelijkheid over is, zullen we dit direct uiten. Dit heeft ook te maken met het punt van de Kiln, dat hierna te lezen is.
- Contributie zal afgeschreven worden na de ALV, waarbij de contributie vastgesteld wordt (volgens mij is dit tot nu toe nog elk jaar zo gebeurd).
- Zoals je zelf hebt kunnen lezen hebben we op dit moment geen hoofdredacteur. Ik ben een aantal mensen aan het benaderen of ze belangstelling hebben, maar iedereen mag natuurlijk aangeven dat men belangstelling heeft (had gehoopt direct na de Kiln al vele aanmeldingen te ontvangen, maar helaas van niemand reactie gehad).
- De clubbotteling is al enige malen op Catawiki aangeboden en verkocht. Dit zal nog wel vaker gebeuren.

Ik hoop hiermee je mogelijk zorgen weggenomen te hebben,

Mvrgr,

Bennie

wanneer...... 02 mrt 2018 17:09 #66988

in tegenstelling tot hetgeen ik hierboven aangeef, is in het verleden de contributie over het volgende kalenderjaar altijd vastgesteld tijdens de ALV in het lopende kalenderjaar (dus vooruit).

Incasso van contributie zal iig dit jaar na vaststelling in de ALV plaatsvinden.

• Pagina:
  • 1
Moderators: BigBarrel
Tijd voor maken pagina: 1.925 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com