× Alles

file the old pipe

Meer
13 juni 2015 18:48 #64250 door tokkie
the old pipe werd gestart door tokkie
Vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan deze mooie slijterij in St Oederode. Geweldige zaak mooie uitstraling. Veel keuze. Mijn voorraad weer uitgebreid

Maar in de kiln hoeft hij niet meer in het rijtje te staan waar je iets aan je clubpas hebt. Hij doet daar niet meer aan mee.

Grtz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
13 juni 2015 22:08 #64251 door whisky1967
Beantwoord door whisky1967 in topic the old pipe
Huh??! Ben er een paar weken terug geweest en toen deed hij nog gewoon mee, wel alleen op vertoon van de clubpas. Hij merkte dat er soms misbruik van gemaakt werd.

Meer
14 juni 2015 09:24 #64253 door Martin
Beantwoord door Martin in topic the old pipe
Ben er afgelopen vrijdag nog geweest. Gewoon korting gehad. Geen probleem.

Wel de nieuwe pas meenemen!

Daarom een advies aan het bestuur:
Zorg ervoor dat de nieuwe pas afgeleverd wordt voordat de oude afloopt.
Is wel zo netjes naar de slijters toe.

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
14 juni 2015 10:46 #64254 door tokkie
Beantwoord door tokkie in topic the old pipe
Heel apart dan, ik was wat flessen aan het uitzoeken en vroeg of hij idd meedeed pas gewoon bij me maar kreeg geen korting. Kon hij gelet op de prijs ontwikkeling niet meer aan mee doen was zijn reactie. Hij vroeg geeneens naar de pas . Hield gelijk de boot af. Als dit zijn manier is weet ik niet of ik er nog eens heen ga.

Meer
15 juni 2015 18:11 - 15 juni 2015 18:11 #64263 door AJK
Beantwoord door AJK in topic the old pipe
Ik ben er half mei op bezoek geweest en heb toen ook te horen gekregen dat hij gestopt was met het geven van clubkorting.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)
Bijlage:

Meer
15 juni 2015 19:20 #64264 door tokkie
Beantwoord door tokkie in topic the old pipe
Naar aanleiding van de reactie van Bram en Martin toch er maar een mail aangewaagd, geeft hij nu wel of geen korting aan de US leden. In het kort komt het erop neer geen korting meer, maar er komt blijkbaar wat anders. We wachten het met spanning af.

Geachte heer,

afgelopen zaterdag heb ik uw zaak bezocht en een 5tal flessen whisky gekocht. Ik heb daarbij de vraag gesteld of ik nog gebruik kon maken van mijn us lidmaatschap. De pas had ik netjes bij mij. Maar uw reactie was gelijk nee daar doe ik niet meer aan mee. Prima dat is uw goed recht.

ik heb daarop uiteraard daar gelijk melding richting de club van gemaakt. Kunnen ze u uit het rijtje slijters halen die korting verlenen. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat u een mede lid vrijdags nog gewoon korting verleende. Ook de voorzitter was verbaasd want volgens hem deed u gewoon nog mee.

Hoe zit dit nu doet u nu wel of niet mee.?

uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Mt vr gr
peter te mebel

Beste Peter,

Heb hier onlangs persoonlijk met Bram nog een gesprek over gehad.
Het is voor ons in de situatie zoals deze nu is niet meer mogelijk om korting te verlenen.
Zal dit nogmaals even met hem bespreken.

Wat betreft het andere lid is een ander verhaal, het klopt dat hij korting heeft gehad.
Dit is omdat hij voor mij privé wat flessen gaat regelen zonder eigen gewin.
Voor wat hoort wat vind ik dan.

Dank voor je mail want er gaat niets boven duidelijkheid.

p.s. wat vond je van de Mortlach?
Met vriendelijke groet,

Drankenhandel van Boxmeer

Hi,

Dank voor de toelichting.

Mortlach nog niet geprobeerd. Ga ik zeker nog van genieten. Wel beide glendronach. De oloroso is meer gelaagd. Interessanter maar de px is makkelijker drinkbaar. Beiden geen straf om in de kast te hebben.

Daarna de arran geprobeerd ook een sherry beest. Lekker.

Tot de volgende keer.
Peter
Zojuist contact gehad met Bram en min of meer besloten dat we met iets anders gaan komen richting de US dan korting.

Gaan er een keer goed over nadenken en komen er op terug.

Thanks!
Met vriendelijke groet,

Drankenhandel van Boxmeer
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PunxsutawneyPhil

Meer
09 juli 2015 00:22 #64361 door KSB66
Beantwoord door KSB66 in topic the old pipe
Korting of niet ( over het algemeen vergeet ik die pas te tonen), ik kom er graag en word er altijd vriendelijk geholpen. Dat is me meer waard dan dat beetje korting.

Meer
10 juli 2015 12:21 #64366 door cor0566
Beantwoord door cor0566 in topic the old pipe
Een klein aandeel mijnerzijds in deze discussie:
Een goede ontvangst, correcte en leuke behandeling, in combi met een leuk assortiment, is niet te overtreffen met een korting. Maaaaaaaaaarrrrrr, als aangegeven is dat men korting krijgt bij het tonen van een pas, en er is vervolgens toch sprake van een bepaalde willekeur, dan vind ik zeker dat Peters opmerking terecht is.
Groetjes Cor

Meer
14 juli 2015 12:57 #64368 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic the old pipe
Uiteindelijk komt het er dus op neer dat, helaas, The Old Pipe geen clubpas-korting meer geeft.

Dat ze daar besluiten een ander persoon die toevallig ook lid is van de Usquebaugh Society om een andere reden een korting te geven heeft niets meer met deze discussie te maken. Wel is het wat verwarrend, maar ook weer opgehelderd.

Ik hoop dat er nog iets te regelen is met The Old Pipe, want Johan van Boxmeer en zijn team zijn juist de mensen waar we als club aansluiting mee voelen. Ze hebben passie te over voor het vak en het product en zijn een van de meest vriendelijke slijters die ik ooit mee gemaakt heb.

Zoals in Johan's mail staat wordt er nagedacht over een andere invulling van het 'extraatje voor de Usquebaugh Society'.

Tijd voor maken pagina: 1.387 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com