× Alles

file Prijsstijgingen

Meer
03 jan 2014 21:26 #60621 door JanW
Beantwoord door JanW in topic Re: Prijsstijgingen
Ja wij kijken er misschien nog wel een beetje raar van op :ohmy: dat dat soort landen de whisky zo drinkt. Van de andere kant hebben zij wellicht dezelfde gedachtengang zoals wij onze whisky plachten te drinken.
Ik heb mij weleens laten vertellen dat wij (Nederlanders) één van de weinige landen zijn die de whisky puur drinken, en dan bedoel ik zonder cola etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
06 jan 2014 04:34 #60648 door Dr.Nose
Beantwoord door Dr.Nose in topic Re: Prijsstijgingen

Ja wij kijken er misschien nog wel een beetje raar van op :ohmy: dat dat soort landen de whisky zo drinkt. Van de andere kant hebben zij wellicht dezelfde gedachtengang zoals wij onze whisky plachten te drinken.
Ik heb mij weleens laten vertellen dat wij (Nederlanders) één van de weinige landen zijn die de whisky puur drinken, en dan bedoel ik zonder cola etc.

Zelfs de gemiddelde Schot schenkt er bij voorbaat al veel meer water bij dan wij puristen!

Emiel
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sietseus

Meer
06 jan 2014 22:35 #60667 door C_I
Beantwoord door C_I in topic Re: Prijsstijgingen

Water is evil :evil:

Van wat ik begreep in de Aziatische cultuur is dat als het maar duur is dan wordt het gekocht, des te duurder des te beter des te lekkerder. Wat doe je dan als producent?

Meer
07 jan 2014 20:56 #60696 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: Prijsstijgingen

Wat doe je dan als producent?

Wegblijven uit Azië en je goed alleen verkopen aan mensen die het weten te waarderen?

Meer
09 jan 2014 17:11 #60721 door Dr.Nose
Beantwoord door Dr.Nose in topic Re: Prijsstijgingen
Heb vandaag nog even de laatste 'Kiln' uitgelezen en daarin werd natuurlijk ook het één en ander over de huidige ontwikkelingen aangaande de prijsstijgingen beschreven.

Mijn voornemens...voorlopig genieten van mijn huidige assortiment en alleen mooie en 'voordelige' whisky's aanschaffen.

Emiel

Meer
11 jan 2014 20:54 #60759 door JanW
Beantwoord door JanW in topic Re: Prijsstijgingen
En dat doe ik ook maar.
Normaal kocht ik een fles whisky die ik lekker vond en kwam al gauw bij mijn verzameling te staan. En ja, dan vond ik het van de ene kant ook weer jammer om hem open te maken. Zijn er nog meer mensen die dat herkennen. Heb er trouwens wel iets op gevonden. Heb wat flesjes van 35 cl op de kop getikt en koop samen met iemand een fles die we goed vinden en deze wordt gedeeld. Probleem van toevoegen aan de verzameling is daarmee opgelost want de fles is toch al open. Nog een bijkomend voordeel is dat er mogelijk relatief duurdere whisky's aangeschaft kunnen worden. ;)

Meer
01 feb 2014 11:48 #60939 door Kiwikruger
Beantwoord door Kiwikruger in topic Re: Prijsstijgingen
Wat betreft de prijsstijgingen is er inmiddels goed nieuws: verkoop van Diageo in China gedaald met dubbele cijfers en voor heel Azië met 6% gedaald. Nu maar hopen dat de crisis daar enkele jaren aanhoudt, dan komen de whisky managers hopelijk ook weer een beetje down to earth. Wel jammer dan voor de figuurzaag-industrie ;-)

Meer
02 feb 2014 08:44 #60943 door cor0566
Beantwoord door cor0566 in topic Re: Prijsstijgingen
Nieuws zoals ik het graag verneem :) ( wel excuses naar de commercielen onder ons :whistle: ).
Groeten Cor

Meer
02 feb 2014 19:32 #60947 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: Prijsstijgingen
Ik denk dat de commerciëlen onder ons wel blij zullen zijn als er weer wat geld hun kant oprolt en niet in de zakken van de multinationals verdwijnt...

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com