- Forum
- Usquebaugh Opmerkingen
- Algemene zaken
- Nieuwe TV serie op de BBC
Nieuwe TV serie op de BBC
Minder Meer - Berichten: 34
- Ontvangen bedankjes 3
-
-
11 juli 2013 23:15 #59015 door Panther Vanavond gezien op de BBC 2; een serie over het dierenleven op de Hebriden. Naast zeeotters, zeehonden, basking sharks etc ook heel veel aandacht voor de zwaluwen die nestelen bij Ardbeg. Schitterende beelden van Islay in de storm en prachtig verteld. Volgens mij deel 1 van een serie, dus wellicht een aanrader?
Veel kijkplezier,
Rob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder Meer - Berichten: 1825
- Ontvangen bedankjes 33
-
-
12 juli 2013 05:04 #59016 door WormTub Hmmm, eens kijken of die op de BBC iPlayer te vinden is. Nog enig idee van de naam van de serie?
Minder Meer - Berichten: 347
- Ontvangen bedankjes 13
-
-
-
12 juli 2013 08:19 - 12 juli 2013 08:21 #59017 door Smulpaap Hebrides, islands on the edge.Alleen de laatste 10 minuten gekeken. Prachtige beelden. Staat voor volgende week al ingepland
Minder Meer - Berichten: 1849
- Ontvangen bedankjes 36
-
-
-
-
12 juli 2013 23:20 #59020 door Sandokan Vanavond gezien op de BBC 2; een serie over het dierenleven op de Hebriden. Naast zeeotters, zeehonden, basking sharks etc ook heel veel aandacht voor de zwaluwen die nestelen bij Ardbeg. Schitterende beelden van Islay in de storm en prachtig verteld. Volgens mij deel 1 van een serie, dus wellicht een aanrader?
Veel kijkplezier,
Rob
Hey Rob,
Jazeker, te gekke serie. Deel een had ik al opgenomen en de rest gaat ook op de harddisk. Goed van je om hier te melden!
Groet,
Sándor
"Een glaasje port, Ellen?" Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder Meer - Berichten: 862
- Ontvangen bedankjes 41
-
-
Minder Meer - Berichten: 34
- Ontvangen bedankjes 3
-
-
07 aug 2013 00:59 #59205 door Panther Goeie tip! Ik heb de DVD dan ook gelijk besteld, samen met een algemene DVD over de Schotse eilanden, te samen 25 euro,over een dag of 4, 5 in huis.
Minder Meer - Berichten: 451
- Ontvangen bedankjes 4
-
-
- Forum
- Usquebaugh Opmerkingen
- Algemene zaken
- Nieuwe TV serie op de BBC
Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden