× Alles

file Whisky-tips voor Seattle

Meer
22 mei 2011 22:11 #49431 door elindhout
Volgende week moet ik zaken "even" op en neer naar Seattle en heb zelfs nog een half dagje vrij te besteden. Heeft iemand whisky-gerelateerde tips in die regio?

Tnx
Ernst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
22 mei 2011 22:54 #49432 door LUCKY NILS
Beantwoord door LUCKY NILS in topic Whisky-tips voor Seattle
Wel een moeilijke stad voor whisky hoor. Zou eerder the waterfront en sears tower bezoeken, bruce lee's praal graf (lekker old school) of effe up north gaan naar een Hopi indian villiage en even wat zalm scoren op authentieke indiaanse wijze! Kan me niet herinneren dat ik daar ooit in een specifieke whiskybar ben geweest...volgens google zitten ze er echter wel. Kijk anders effe op: www.seattlewhiskeydrinkers.com/

Whisky wordt een stuk lastiger. Het is niet dat je in tennessee of Knob creek zit. Je kan altijd nog een bottle share doen met de nodige Kurt cobain groupies bij zijn huis haha :woohoo:

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
23 mei 2011 08:54 #49435 door MacOffringa
Beantwoord door MacOffringa in topic Whisky-tips voor Seattle
Ga vooral naar Pike's Pub & Brewery. Niet alleen geweldig bier, maar ook een uitgebreide whiskycollectie en in een hoekje van de zeer grote pub een eerbetoon aan Michael Jackson die goed bevriend was met de eigenaren, het echtpaar Finkel. Vraag naar Roseanne en Charles Finkel en doe hen de hartelijke groeten van Becky en mij.

The Pike Brewing Company
1415 First Avenue, Seattle, WA 98105-2017
Telephone (206) 622-6044
(206) 622-8730

Goede reis,
Hans

PS Deze is ook de moeite waard:
Metropolitan Grill - www.themetropolitangrill.com/

Address:

820 2nd Ave
Seattle, WA 98104-1502
(206) 624-3287

Meer
24 mei 2011 08:37 #49439 door KSB66
Beantwoord door KSB66 in topic Whisky-tips voor Seattle
www.whiskymag.com/directory/local/seattle.usa/

Wood Gundy’s Western Whiskey
Wood Gundy’s
Western Whiskey
Robert Dorn
3259 35th Ave. SW
Seattle, WA 98126
206-295-5107
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meer
24 mei 2011 20:57 #49441 door elindhout
Beantwoord door elindhout in topic Whisky-tips voor Seattle
Dank voor de tips. Ik heb via de link van Nils The Woodinville Whisky Co gevonden vlak bij mijn hotel en ze zijn op memorial day (maandag) open. Daarna op naar de Pike's Pub.

Nu alleen maar hopen dat die aswolk geen as in het eten gaat gooien.

Ernst

Meer
26 mei 2011 18:30 #49471 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic Whisky-tips voor Seattle
Geen idee of het haalbaar is, maar bij Woodinville ( www.woodinvillewhiskeyco.com/ ) verkopen ze een ' age your own whiskey ' kit, met een vaatje en 2 flessen spirit.

Meer
26 mei 2011 19:50 #49472 door elindhout
ik heb het gezien ja. voor de belachelijke prijs van $150 voor twee liter white dog en een houten vaatje, daarnaast heb ik alleen handbagage bij me dus kan geen flessen mee terugnemen.

Meer
26 mei 2011 20:57 #49474 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic Whisky-tips voor Seattle
De prijs heb ik niet naar gekeken. Dat is inderdaad behoorlijk stevig. Denk ook niet dat het mijn gekozen aankoop zou zijn, voor dat bedrag... Succes in ieder geval, en veel plezier!

Meer
31 mei 2011 03:56 - 31 mei 2011 04:04 #49597 door elindhout

MacOffringa schreef : Ga vooral naar Pike's Pub & Brewery. Niet alleen geweldig bier, maar ook een uitgebreide whiskycollectie en in een hoekje van de zeer grote pub een eerbetoon aan Michael Jackson die goed bevriend was met de eigenaren, het echtpaar Finkel. Vraag naar Roseanne en Charles Finkel en doe hen de hartelijke groeten van Becky en mij.

Vanavond geweest. Inderdaad een flinke pub vol met bier prularia. HEb zes van hun bieren gesampled en ze zijn stuk voor stuk goed van smaak. De zalm en chowder waren ook lekker. Rosanne en Charles waren niet aanwezig maar ik heb een boodschap achtergelaten op een Maltstock flyer.

Woodinville whiskey Co is een charmant pas begonnen distillery met mensen die zeer enthousiast zijn over hun product. Alleen hebben ze nog geen whiskey volgens europese maatstaven. Ik heb hun Vodka (graan gestookt) en hun headlong whitedog-whiskey zoals ze het zelf noemen geproefd. Deze is terug gebracht naar 40%. Zeer fruitig. De mash bevat malt, corn en rye. Voorlopig wordt alles gerijpt op nieuwe vaten.

via deze link fotos kom je bij een paar fotos

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com