lock Clontarf keer 3.

Meer
19 aug 2006 11:48 #8086 door Thomas
Beantwoord door Thomas in topic Clontarf keer 3.
Hey Bert.

In dat geval, sorry voor mijn vage opmerking. Lijkt me leuk eens een paar whiskies te drinken samen.

Gezocht: 1 leuke signature-post voor op forums. Liefst nieuw, maar ZGAN mag ook. Over de prijs valt te praten.
Discussie gesloten.
Meer
27 aug 2006 20:55 #8311 door Thomas
Beantwoord door Thomas in topic Clontarf keer 3.
Om nog even terug te komen op de Clontarf...

De Reserve wil best wel goed in een Irish Coffee (staat nu naast me) en de single malt deed het vreemd genoeg goed in het heupflesje. Niet dat hij beter smaakt, maar op een feestje bij een goede vriend van me, werd er door anderen ook af en toe genipt. En tot mijn verbazing smaakte het mij wel, al zat ik niet erg op te letten wat ik proefde.:blush: :blush:
Moet wel zeggen, af en toe een nipje gehad van de Black Bottle 10 jaar oud, en die smaakte dan toch wel weer stukken beter. :evil:

Gezocht: 1 leuke signature-post voor op forums. Liefst nieuw, maar ZGAN mag ook. Over de prijs valt te praten.
Discussie gesloten.
Meer
14 feb 2007 22:48 #14186 door Halem
Beantwoord door Halem in topic Clontarf keer 3.
Gewoon ter aanvullende info:

Clontarf komt tegenwoordig uit Midleton, Ik citeer Jack Teeling van Cooley's (interview op www.thescotchblog.com )

\"Clontarf and Knappogue both have their roots in Cooley. We worked with both Roaring Water in developing Clontarf and Mark Andrews of Castle Brands in developing Knappogue. Our whiskey was used in the first three impressions of Knappogue Castle (1990 1992 & 1992) until we had supply constraints and they switched to Irish Distillers. We had been the sole supplier of whiskey for the Clontarf Brands until last year when they were taken over by Castle Brands - who secured a long term supply contract with Irish Distillers for both Clontarf and Knappogue.\"
Discussie gesloten.
Meer
30 juli 2007 14:41 #18932 door Sandokan
Beantwoord door Sandokan in topic Clontarf keer 3.
Bert B. schrijft:

Hey Thomas,

Op welke manier zou je dat 'slecht' kunnen opvatten? Ik ben een brave jongen hoor ... :evil: !!!

Whisky is voor mij een schitterende hobby, en zal altijd een schitterende hobby blijven. Ik wil enkel maar nieuwe mensen leren kennen, simple as that.

Gr.,
B. !!!

Die laatste zin vind ik leuk om te lezen: Ik kijk uit naar onze eerste ontmoeting (waar dat ook mag zijn ;) )!

Groet,

Sándor

"Een glaasje port, Ellen?"
Discussie gesloten.
Meer
30 juli 2007 15:11 #18937 door Bert B.
Beantwoord door Bert B. in topic Clontarf keer 3.
Lindores Whiskyfestival te Oostende ???

Gr.,
B. !!!

Lees ook mijn whiskydagboek op www.weedram.be !!!
Discussie gesloten.
Meer
30 juli 2007 15:30 #18939 door Sandokan
Bert,

Ik zal er eens ernstig over nadenken ;) !

Groet,

Sándor

Discussie gesloten.
Meer
30 juli 2007 15:36 #18940 door Sandokan
Halem schrijft:

Gewoon ter aanvullende info:

Clontarf komt tegenwoordig uit Midleton, Ik citeer Jack Teeling van Cooley's (interview op www.thescotchblog.com )

\"Clontarf and Knappogue both have their roots in Cooley. We worked with both Roaring Water in developing Clontarf and Mark Andrews of Castle Brands in developing Knappogue. Our whiskey was used in the first three impressions of Knappogue Castle (1990 1992 & 1992) until we had supply constraints and they switched to Irish Distillers. We had been the sole supplier of whiskey for the Clontarf Brands until last year when they were taken over by Castle Brands - who secured a long term supply contract with Irish Distillers for both Clontarf and Knappogue.\"

Ik ben in ieder geval verheugd om te lezen op de site van Clontarf dat de standard blend (zag een foto op de site waar op het zwarte label de toevoeging \"classic blend\" staan die op de fles bij mij thuis ontbreekt) ook geschikt is om te mixen. Gelukkig maar :laugh: !

Groet,

Sándor

Discussie gesloten.
Meer
24 mei 2015 09:39 #64089 door cor0566
Beantwoord door cor0566 in topic Clontarf keer 3.
Uuuuhhhhhhhhhhh :poing: :poing: :dry: :dry: :huh: :huh:
Mvrgr Cor
Discussie gesloten.
Meer
10 juni 2015 22:05 #64196 door whisky1967
Beantwoord door whisky1967 in topic Clontarf keer 3.
Op de één of andere manier komt op dit bericht veel spam, ik sluit het topic.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com