lock Clontarf keer 3.

Meer
17 aug 2006 22:30 #8053 door Thomas
Clontarf keer 3. werd gestart door Thomas
Ik heb vandaag de Trinity van Clontarf geopend. Hier zijn mijn notities.

Clontarf NAS. 40%
Neus: Weeïg zoet/zurig, als fruit dat begint te rotten. Vreemde citrus-achtige geuren.
Smaak: Zurig, niet lekker. Dit is echt geen toffee.
Finish. Vreemd, neigt naar gal.
Score: 40%, maar ik ga deze binnenkort nog een kans geven.

Clontarf Reserve NAS 40%
Neus: Zacht, licht zoetig. Neigt soms naar weeïg. Iets van koffie?
Smaak: Vaag zoete indruk, licht bittertje.
Finish: Erg licht, eigenlijk niet te beschrijven.
Score: 55
Te veel vreemde momenten, maar ik wil deze binnenkort nog eens proeven, op zichzelf.

Clontarf Single Malt NAS 40%
Neus: Lowland-achtig, iets van bloemetjes, vers fruit in de verte.
Smaak: Weer Lowland-achtig, dat omschrijft deze malt ook wel. Fruitig, droog.
Finish: Iets van bitter/koffie. Beetje droog.
Score: 65
Opzich niet verkeerd, maar niet spannend genoeg. De draaidop was helaas verdraaid, dus heb ik wat in een heupflesje gedaan, en toen nog een klein glaasje ingeschonken. Wanneer je een lichte whisk(e)y zoekt, of iets om te drinken met wat vrienden in de tuin op een warme dag, doet deze het goed. Maar hij is voor mij niet goed genoeg om weer te kopen.

Gezocht: 1 leuke signature-post voor op forums. Liefst nieuw, maar ZGAN mag ook. Over de prijs valt te praten.
Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 12:44 #8065 door Bert B.
Beantwoord door Bert B. in topic Antwoord:Clontarf keer 3.
Thomas schrijft:

Wanneer je een lichte whisk(e)y zoekt, of iets om te drinken met wat vrienden in de tuin op een warme dag, doet deze het goed. Maar hij is voor mij niet goed genoeg om weer te kopen.

Thomas,

Zoals ik je ook op een ander forum zei:

Als ik mijn vrienden in mijn tuin op een mooie dag troep te zuipen zou geven die respectievelijk 40, 55, of 65 punten scoort, dan zal ik snel alleen mogen zitten drinken op mijn terrasje vrees ik !!!

Gr.,
B. !!!

Lees ook mijn whiskydagboek op www.weedram.be !!!
Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 13:03 #8068 door janbeek
Beantwoord door janbeek in topic Antwoord:Clontarf keer 3.
He Bert,

Als je dan op dat terras zit kom ik je wel gezelschap houden. In plaats van die Ierse whisky nemen we wel een uitstekend Belgisch biertje. Word het toch nog gezellig!

Groeten,

Jan
Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 13:07 #8070 door Bert B.
Jan,

You just got yourself a deal !!!
;) ;) ;)

Tot gauw ...

Gr.,
B. !!!

Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 19:14 #8077 door Thomas
Beantwoord door Thomas in topic Antwoord:Clontarf keer 3.
Bert B. schrijft:

Thomas schrijft:

Wanneer je een lichte whisk(e)y zoekt, of iets om te drinken met wat vrienden in de tuin op een warme dag, doet deze het goed. Maar hij is voor mij niet goed genoeg om weer te kopen.

Thomas,

Zoals ik je ook op een ander forum zei:

Als ik mijn vrienden in mijn tuin op een mooie dag troep te zuipen zou geven die respectievelijk 40, 55, of 65 punten scoort, dan zal ik snel alleen mogen zitten drinken op mijn terrasje vrees ik !!!

Gr.,
B. !!!

Bert, je weet het altijd leuk te brengen. Ik sprak in dit geval alleen over de single malt van Clontarf. Wanneer je echt goed leest wat ik schreef, zul je zien dat ik deze whisky 'niet verkeerd' noem. Maar ik vond hem gewoon niet spannend genoeg. Neem bv. een thriller (film of boek). Misschien vind ik het plot niet spannend genoeg, maar ik kan de schrijfstijl misschien wel waarderen.

De andere 2 zijn allang onderin de kast verdwenen, en zullen de komende tijd het daglicht zeker niet zien.

Gezocht: 1 leuke signature-post voor op forums. Liefst nieuw, maar ZGAN mag ook. Over de prijs valt te praten.
Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 19:33 #8078 door Bert B.
Thomas,

Ik verlang al naar de dag dat we eens samen 'drammen' !!!

;)

Gr.,
B. !!!

Discussie gesloten.
Meer
18 aug 2006 19:38 #8079 door Thomas
Beantwoord door Thomas in topic Antwoord:Clontarf keer 3.
Begrijp me niet verkeerd Bert, maar ik snap niet helemaal hoe ik dat moet opvatten. Goed of slecht....

Discussie gesloten.
  • whatnol
  • whatnol's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 aug 2006 23:31 #8082 door whatnol
Beantwoord door whatnol in topic Antwoord:Clontarf keer 3.
Thomas dat moet je als goed opvatten .
Als je met Bert gaat drammen dan leert hij jou de echt lekkerre whiskies kennen .

groetjes nol
Discussie gesloten.
Meer
19 aug 2006 07:42 #8084 door Bert B.
Hey Thomas,

Op welke manier zou je dat 'slecht' kunnen opvatten? Ik ben een brave jongen hoor ... :evil: !!!

Whisky is voor mij een schitterende hobby, en zal altijd een schitterende hobby blijven. Ik wil enkel maar nieuwe mensen leren kennen, simple as that.

Gr.,
B. !!!

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com