file Clubbotteling

Meer
11 mei 2011 14:26 #49252 door Tom_MadMaster
Beantwoord door Tom_MadMaster in topic Clubbotteling
viaanscheboys schrijft:

Wie kan ik tegen komen op Feis ile?

Groet

Bart

Mij dus gedurende de eerste dagen (aan het eind van de week gaan we naar Noord-Ierland), al zal ik waarschijnlijk op zoek moeten naar een WiFi sliertje daar, aangezien ik op een schip zit zonder WiFi (Whisky Sail)...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
11 mei 2011 17:13 #49257 door WormTub
Beantwoord door WormTub in topic Clubbotteling
viaanscheboys schrijft:

Wie kan ik tegen komen op Feis ile?

Zou zo maar kunnen, we zijn iig niet geheel toevallig op Islay die week ;)

Meer
12 mei 2011 11:16 #49267 door nl1750x
Beantwoord door nl1750x in topic Clubbotteling
Ik ben ook benieuwd wanneer wij de nieuw Clubbotteling kunnen bestellen.

Fred

Meer
28 juni 2015 20:42 #64335 door Coat
Beantwoord door Coat in topic Clubbotteling
Teruggekomen van vakantie lees ik nergens op de site ook maar een reactie over de clubbotteling 2015. Ervaar ik als heel vreemd. Dus mijn vraag, hoe is ie gedaald?

Groet, Renie

Meer
29 juni 2015 09:04 #64337 door florisbk
Beantwoord door florisbk in topic Clubbotteling
Hoi Renie,

Inderdaad, ik had ook wat meer discussie verwacht of wat smaak notities etc. Wat mij betreft een mooie dram. Duidelijke sherry invloed, zoet en kruidig met een lange afdronk.

Helaas valt de verkoop tot op heden behoorlijk tegen. Ik had zelf verwacht dat een 25 jarige whisky uit ons oprichtingsjaar van een gerenomeerde distillery als GlenGarioch onder de 100 Euro goed zou verkopen. Op de proeverij werd hij toch ook best goed beoordeeld met zo'n 87 punten gemiddeld. Persoonlijk vind ik het nog steeds erg leuk dat het gelukt is om dat voor ons jubileum te bottelen. Uiteraard begrijp ik dat 100 Euro een hoop geld is. Aan de andere kant de Benriach 1976 van boven de 200 Euro was binnen no time uitverkocht...

Het zou leuk zijn wat meer smaak notities te lezen / horen. Hopelijk helpt dat ook de verkoop.

groeten
floris

Meer
30 juni 2015 00:02 #64344 door C_I
Beantwoord door C_I in topic Clubbotteling
Het is inderdaad vrij rustig gebleven hier, in vergelijking met wat ik zo in de wandelgangen gehoord heb had ik toch iets meer verwacht qua respons.

Tijdens de selectieproeverij was deze whisky voor mij de meest intrigerende, alhoewel ik normaal vrij kieskeurig ben op sherry, had ik met deze whisky geen probleem. Ik twijfelde tussen 1 en 3, maar omdat de Glen Garioch iets aparts had, ben ik daar voor gegaan. Op het whiskyfeest was mijn ervaring nog steeds hetzelfde en vond deze nog steeds goed.

Als ik het snel vergelijk met de zustervaten die bij de diverse andere bottelaars gebotteld zijn, dan valt deze (qua score van 87 dan) in hetzelfde gebied. Ik weet dat je zustervaten niet kan vergelijken, bladerend door de scores zie ik er zo snel geen grote (negatieve) uitschieters tussenzitten.
www.whiskyfun.com/2015/Little-H2Hs-today-Glen-Garioch.html
www.whiskynotes.be/2013/glen-garioch/glen-garioch-1990-kintra/

Het nadeel van 1976 Benriachs was dat deze al een hoge reputatie hadden, bij wijze van spreke zou elke 1976 Benriach tegen (bijna) elke prijs zo verkopen. Waarschijnlijk is de Glen Garioch wat minder gehyped.

Meer
01 juli 2015 21:04 #64350 door KSB66
Beantwoord door KSB66 in topic Clubbotteling
Ik wil zeker wel een fles hebben maar door vakantie en nog wat anders wat prioriteit had moet ik de bestelling even doorschuiven naar augustus.
Weg is pech, tis niet anders.

Meer
01 juli 2015 21:09 #64351 door Coat
Beantwoord door Coat in topic Clubbotteling
Heb hem inmiddels besteld met de mededeling, betaling en afname in augustus. Kan dus ook!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: whisky1967

Meer
03 juli 2015 12:09 #64352 door Bert R
Beantwoord door Bert R in topic Clubbotteling
Flessen zijn prima en snel geleverd.
Super service, Leon hartelijk dank!
Bert R

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com