exclamation-circle BYO 12 Januari in de Skiff met Sample Veiling

Meer
20 dec 2019 11:35 - 20 dec 2019 12:27 #67842 door LUCKY NILS
Dag mede clubleden,

Het is weer de tijd van het jaar dat het heel erg druk is en ik eigenlijk nergens aan toe kom. Ach ja, whisky is en blijft wel leuk :poing: :woohoo: .

Zondag 12 januari rond 14:30 gaan wij weer lekker tasten in de Skiff in Hilversum (Kampstraat). Kosten zijn wederom €5,- en Barry zal wederom lekkere hapjes verzorgen. Hierbij krijgen jullie een consumptie voor koffie, fris bier.

Het goede doel:

Ook zie ik ruimte om, naast de aankondiging van de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, wederom iets te doen voor het goede doel.

De afgelopen jaren hebben wij met onze Usquebaugh Society de volgende doelen gesteund:

- Tsunami Relief Fund (via Eric Lepelaar)
- Stichting ALS
- Kanker fonds
- Metakids
- Stichting Fybromyalgie en Samenleving & Reuma Nederland

Dit jaar steunen we een goed doel dat mij persoonlijk diep heeft geraakt, namelijk TButterfly: een stichting die zich inzet om de mobiele telefoon uit het verkeer te bannen. Deze stichting is opgericht door Michael Kulkens, wiens zoon Tommy-Boy is overleden nadat hij werd aangereden door een auto.

“De dertienjarige Tommy-Boy Kulkens was bezig met zijn wekelijkse fietstocht naar atletiek. Met zijn Smartphone in zijn hand, zijn ogen even op het scherm gericht en zijn koptelefoon op één oor, stak Tommy-Boy zonder om zich heen te kijken de Franse Kampweg in Bussum over. De bestuurster van de auto die hem naderde kon hem niet meer ontwijken. Tommy-Boy werd aangereden, raakte bekneld onder de auto en overleed diezelfde avond in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam aan de gevolgen van zijn verwondingen.” (bron: www.tbutterfly.nl )

Michael heeft na deze trieste gebeurtenis TButterfly opgericht. Met deze stichting creert hij bewustwording over de gevaren van het gebruik van de mobiele telefoon in het verkeer aan kinderen én hun ouders. Om dit te bereiken organiseert de stichting voorlichtingen aan kinderen én hun ouders op scholen, verenigingen en sportclubs. TButterfly doet hiermee geweldig werk en heeft inmiddels ruin 50.000 kinderen en volwassenen voorgelicht. En dankzij de inzet van Michael van TButterfly is met ingang van juli dit jaar appen in het verkeer verboden.

Net zoals alle goede doelen kunnen ze alle hulp gebruiken om hun missie voort te zetten!
Jullie kunnen jullie inbreng hier laten weten voor de Sample veiling, of Mail mij via deze link.

Er kunnen ook items online geveild worden via aparte entries op het forum van Levenswater. Let op: deze veilingen vinden plaats op ons eigen forum en NIET in de Skiff, en lopen af 12 januari om 17:30 met eventueeel nog wat uitloop.

Veder heb ik nog wat hulp nodig om in drukte dit een beetje te monitoren. Erik Lepelaar heeft reeds aangeboden om te gaan helpen, bij deze: thanks!

Mijn hoop is dat onder onzer aller vriendeniemand wilt opstaan om de veiling te willen voorzitten? Ik hoor het graag.

ETEN

Het lijkt mij wederom leuk om na de tasting en veiling wederom met zijn allen een hapje te eten. Ik wil tevens gelijk polsen of jullie daarvoor in zijn. Gaarne mij tijdig te informeren!

Restaurant Su all you can eat

Met vriendelijke groet,

Nils

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tom_MadMaster, Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
20 dec 2019 12:22 #67844 door Tom_MadMaster
Zoals het er nu naar uitziet ben ik aanwezig (agenda was nog vrij) en zal ik diverse samples beschikbaar voor de veiling in de Skiff...

Bij deze een persoonlijke oproep aan alle leden van de Usquebaugh Society:
Zo lang we whisky nog niet via de digitale weg met elkaar kunnen delen, kruip dan achter je beeldscherm vandaan en kom op 12 januari naar de Skiff!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LUCKY NILS

Meer
24 dec 2019 15:07 #67879 door Martin
Ik kom de 12de wel even binnenwippen. Altijd weer leuk.
Blijf niet eten, want de volgende dag nogal druk

Overigens stel ik mijn gewonnen prijs (tweede in de BTC) ter beschikking voor de veiling.

Fijne dagen allen.

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LUCKY NILS

Meer
01 jan 2020 18:53 #67886 door Tristan
Ik ben er ook bij. :-)
Waarschijnlijk blijf ik niet eten.

earthling and spaceman

Meer
03 jan 2020 11:48 #67887 door LUCKY NILS
Leuk Tristan!

IK zie je dan!

William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition". :)

Meer
04 jan 2020 15:21 - 04 jan 2020 15:25 #67899 door EMalt
Ik ben er ook bij zoals het er nu uitziet. Zal wat lekkere dingen uitzoeken om mee te nemen. En uiteraard ook nog iets leuks voor de sample veiling.

Grtz,
EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.

Meer
09 jan 2020 11:36 - 09 jan 2020 11:36 #67913 door LUCKY NILS
Daar ik geen enkele aanmelding voor eten heb gehad heb ik ook maar niet gereserveerd. Mochten er alsnog plannen zijn om gezamelijk iets te eten dan verzinnen wij iets ter plekke

Meer
09 jan 2020 13:32 #67914 door elepelaar
Gezellig, ben er ook weer bij!

Eric

Meer
09 jan 2020 22:08 #67915 door puddle66
Tja, ikke ook.

Tijd voor maken pagina: 0.582 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com