file Games of Thrones-proeverij! Wil jij kaarten winnen?

Meer
15 mei 2019 14:29 #67647 door Demelza
Beste leden vande US, mag ik jullie aandacht?

Aankomend weekend vindt er een heel bijzondere “Games of Thrones”-proeverij plaats in Amsterdam, en Best of Whiskies geeft twee kaartjes weg aan de liefhebber! Wil jij twee kaartjes winnen? Laat in een reactie weten waarom jij wilt gaan!

De winnaar wordt aanstaande vrijdag rond het middaguur bekend gemaakt!

Games of Thrones-proeverij: nog maar enkele kaarten beschikbaar!

Op 18 mei zal Hans Offringa, in samenwerking met Best of Whiskies, een “Games of Thrones” themaproeverij organiseren in Restaurant-Café In De Waag te Amsterdam. Tijdens deze proeverij zal Hans Offringa vertellen over deze veelbesproken Game of Thrones whisky’s en hun distilleerderijen. Onder het genot van maar liefst acht verschillende drams uit deze bijzondere whiskyrange, zal met behulp van een visuele presentatie tijdens deze middag een echte “Games of Thrones-sfeer” worden gecreëerd. Een unieke kans voor de echte liefhebber van whisky én Games of Thrones!

De kosten voor deze proeverij bedragen €60,-, inclusief hapjes.

Wil je je aanmelden, of wil je meer informatie over deze Games of Thrones-proeverij? Mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bestel je kaartje op www.bestofwhiskies.com !

Voor meer informatie: tinyurl.com/y4sxxv55

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
15 mei 2019 20:44 #67649 door PunxsutawneyPhil
Verdorie, ik heb al verplichtingen die ik niet af kan zeggen ;)

Goede actie!

De gustibus et coloribus non est disputandum

Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com