file Tasting Whisky: Tales by the fire op 12 jan a.s.

Meer
02 jan 2014 14:30 #60604 door baud
Tasting Whisky is weer terug. Het jaarlijkse evenement in Zoetermeer gaat z'n 9e jaar alweer in. Dit jaar met weer een heel nieuw programma. Na bijvoorbeeld The Battle en de Virtual Distillery Tour hebben we ook in 2014 een unieke belevenis; Tales by the fire.

Twee mannen, honderd jaar ervaring, zes whiskies en talloze verhalen.
Sterke verhalen; over mannen die door weer en wind ploegen om de beste turf te steken. Ontroerende verhalen; over verloren liefdes en eeuwige trouw. En spannende verhalen; over smokkelaars en belastinginspecteurs.

Cees van Biezen en Wim de Ridder werken al langer in de wereld van de whisky dan ze zich kunnen herinneren. Ze hebben alles gehoord, alles gezien en alles geproefd. Deze twee oude rotten nemen plaats bij het haardvuur van de pub en gaan er eens goed voor zitten. De sterke verhalen komen naar boven en de goede whiskies komen in het glas. Samen halen ze herinneringen op aan de whiskies van weleer en toasten met de whiskies van nu. Glenlivet en Tomintoul staan centraal tijdens de proeverij in de Kleine Zaal van het Stadstheater Zoetermeer.

Na Tales by the fire gaat het whiskyfeest door in de foyers met nog zo'n 50 andere whiskymerken, waaronder de unieke bottelingen van Commitment to Malt.

Kaarten kosten 25 euro en er is zowel een sessie om 13.00 uur als om 19.00 uur. Alle informatie is te vinden op www.tastingwhisky.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
02 jan 2014 20:58 #60606 door Laddie Teun
klinkt goed!
Kan er helaas niet bij zijn :(

Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen.
Gemak. Onafhankelijk. Deskundig advies en de beste prijs.
www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Meer
03 jan 2014 21:51 #60623 door tonnemans
Briljante setup, ik ben er ook met onze producten, kan dus 2 keer, deze toppers in actie zien!

Meer
04 jan 2014 10:49 #60626 door WormTub
Was idd wel leuk geweest, past helaas niet in de agenda... :unsure:

Meer
07 jan 2014 19:29 #60690 door eric
Ik ga wel proberen hier naar toe te gaan. Is het noodzakelijk om vooraf kaartjes te bestellen of kan ik gewoon langskomen?

Meer
07 jan 2014 21:23 #60699 door bdijkslag
jammer genoeg niet haalbaar......

Meer
08 jan 2014 22:36 #60717 door Mac Black Peat
Voor mij lekker dichtbij, dus zal wel een geweldige middag hebben

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com