file Forum Tasting #8: 22 juni

Meer
03 feb 2014 20:27 #60965 door tokkie
Beantwoord door tokkie in topic Re: Forum Tasting #8: 22 juni
Jammer hier is ooit mijn whiskyreis binnen deze club begonnen. En ook mijn vrouw heeft het er ook nog regelmatig over (maar dat is vast niet zo positief bedoeld als ik m heb meegemaakt :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: )

Scott bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
05 feb 2014 12:21 #60974 door sixty dick
Beantwoord door sixty dick in topic Re: Forum Tasting #8: 22 juni

De forum tastings van voorgaande jaren waren een groot succes mede door de sfeervolle locatie en de goedverzorgde hapjes en uiteraard de bijdrage van de deelnemende importeurs, en niet in de laatste plaats door het goede gezelschap van de forumleden!

Heb er één gemist van deze succesvolle reeks tastings in Velp, bijzonder jammer dat hier een eind aan gekomen is.
Scott reuze bedankt voor de gezellige middagen in Velp.

Groeten,
Sixty Dick.

www.sixtydick.nl

Bijlage:

Meer
07 feb 2014 10:43 #60989 door Tomatin
Beantwoord door Tomatin in topic Re: Forum Tasting #8: 22 juni
De laatste jaren was het voor mij niet mogelijk naar Velp te komen, maar ik bewaar warme herinneringen aan het evenement. De eerste paar keer maakte ik mee als beginnend liefhebber, en heb daar de passie van vuur voorzien.

Ik herinner me ook dat ik een aandeel in een vat Port Charlotte heb gekocht, gedistilleerd op 21.12.2001. Die is inmiddels de 12 jaar grens gepasseerd. Is er al eens gecommuniceerd wanneer deze whisky wordt gebotteld, of moet ik dan met Arnoud een keer bellen?

At last I have found it!

Meer
07 feb 2014 12:17 #60990 door EMalt
Beantwoord door EMalt in topic Re: Forum Tasting #8: 22 juni

Ik herinner me ook dat ik een aandeel in een vat Port Charlotte heb gekocht, gedistilleerd op 21.12.2001. Die is inmiddels de 12 jaar grens gepasseerd. Is er al eens gecommuniceerd wanneer deze whisky wordt gebotteld, of moet ik dan met Arnoud een keer bellen?

Hoi Tom,

Ik heb daar afgelopen april 2013 al eens naar gevraagd, toen was onderstaande het antwoord;

In december a.s. zullen de 2 whiskies (Bruichladdich en Port Charlotte) de gewenste 12 jarige leeftijd bereiken. In die maand zal naar verwachting niet gebotteld worden. Wij verwachten dat wij in het voorjaar van 2014 de flessen naar Nederland kunnen verschepen, ter uitlevering aan de certificaathouders. Graag brengen wij je hiervan tzt op de hoogte!

Het is bijna voorjaar, dus....... Wellicht dat er inmiddels al meer bekend is?

Ennuh, jammer dat ze niet op de Velp proeverij uitgeleverd kunnen worden :br .

Grtz,
EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.

Meer
08 feb 2014 00:05 #60995 door Tonny
Beantwoord door Tonny in topic Re: Forum Tasting #8: 22 juni
Wat betreft de Port Charlotte...........

Had hetzelfde antwoord gehoord van Arnoud na dezelfde vraag.
Ook hadden ik en in ieder geval Yvke en Lilian ons voor enkele flessen CASK STRENGHT Port Charlotte ingeschreven.

Grote groeten,

Tonny

Tijd voor maken pagina: 0.192 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com