file Aflasting treintasting

Meer
13 aug 2011 15:17 #50701 door elepelaar
Beantwoord door elepelaar in topic Re: Aflasting treintasting
Beste mensen,

Het aantal deelnemers is met nog 2 weken te gaan de afgelopen dagen fors afgenomen tot 13, waarbij er nog meerdere mensen hun deelname niet definitief hebben kunnen bevestigen en er dus waarschijnlijk nog enkele personen zullen afvallen. Dan blijft er misschien een man of 10 over en dan vind ik het zelf eerlijk gezegd niet meer de moeite waard om steeds te moeten overstappen en misschien hele stukken met 5 of 6 man tegelijk in de trein te zitten.

Het leek me een leuk idee, maar als het clubje te klein wordt vind ik het zelf leuker en makkelijker om samen op een leuke plek af te spreken en BYO tasting te houden. En die plek heb ik gevonden... :)

Ik stel hierbij dus voor om de treintasting op 28 aug. niet door te laten gaan en evt. een andere keer opnieuw te proberen, maarrrr....

We kunnen op zondagmiddag 28 aug. wel in de Heerenkamer van hotel Veldenbos terecht, waarbij we zelf onze eigen flessen mee mogen nemen (BYO). Tegen een zeer aantrekkelijk prijsje worden we daarbij voorzien van allerlei lekkere hapjes om het genot van de drams te versterken. En natuurlijk kunnen er dan op de heen- en terugweg nog leuke treintastings ontstaan (zo zijn er meerdere mensen die op het traject amsterdan - harderwijk reizen...).

Ik zal hiervoor een nieuw topic starten. Inschrijven en reageren op de clubtasting in Hotel Veldenbos dus via het nieuwe topic.

Zo wordt het vast toch nog een leuke en lekkere dag! :) :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.161 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com